اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل:

هیئات مذهبی هم‌چون شعائر حسینی ارزش های فاطمی را گرامی بدارند

هیئات مذهبی هم‌چون شعائر حسینی ارزش های فاطمی را گرامی بدارند
حجت الاسلام سمیع الله مردان گفت: نباید از بزرگداشت مقام حضرت فاطمه(س) غفلت شود چرا که حفظ دین و بقای آن به واسطه وجود مبارک ایشان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خطب شکن، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در نشست هماهنگی هیئات فاطمی شهرستان به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) پاسداشت شعائر فاطمی را مصداق تعظیم شعائر الهی دانست و اظهار کرد: عذم درک صحیح واقعه غدیر و فاطمیه عاشورا را رقم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,
حجت الاسلام سمیع الله مردان با بیان این که هیئات مذهبی باید هم چون شعائر حسینی به ارزش های فاطمی بپردازند تصریح کرد: نباید از بزرگداشت مقام حضرت فاطمه(س) غفلت شود چرا که حفظ دین و بقای آن به واسطه وجود مبارک ایشان است.
,
وی با اشاره به نقشه های دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن ارزش های دینی خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام بیشترین هجمه را نسبت به شیعیان و اعتقادات به ویژه درباره فاطمیه، غدیر، عاشورا و مهدویت وارد می کنند و از این راه سعی در تهی کردن شعائر دینی از محتوای اصیل دارند.
 
,
,
رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی آران و بیدگل با تاکید بر ادامه مبارزه حق و باطل در دوره های مختلف تاریخی اضافه کرد: باید تلاش برای غلبه حق بر باطل به عنوان درس فاطمی ترویج شود چرا که مبارزه حق و باطل تنها به یک زمان منحصر نمی شود.
 
,
,
حجت الاسلام مردان با توصیه به هیئات مذهبی برای محوریت قرار دادن خطبه فدکیه در ایام فاطمیه بیان کرد: شخصیت حضرت زهرا(س) به عنوان کوثر الهی باید همان گونه که هست شناسانده شود و برای این کار خطبه فدکیه که زبان حال ایشان است بهترین منبع است.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه