اخبار داغ

از طریق سامانه ویدئو کنفرانس:

مرکز سی تی اسکن بیمارستان سینا کامیاران آماده بهره برداری شد

مرکز سی تی اسکن بیمارستان سینا کامیاران آماده بهره برداری شد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق سیستم ویدئو کنفرانس بخش سی تی اسکن بیمارستان سینای کامیاران را افتتاح نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاهوخبر؛ بخش سی تی اسکن بیمارستان سینای کامیاران امروز همزمان با دیگر طرح های بهداشتی و درمانی کردستان توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به طریق ویدیو کنفرانس مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شاهوخبر,

دراین مراسم که در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران و با حضور مدیر و دیگر مسئولین بخش های مختلف این شبکه برگزار شد، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در سخنانی عنوان داشت: میزان بهره برداری از پروژه های درمانی در استان کردستان نشان می دهد که دولت برای رسیدن به این هدف بزرگ تلاش کرده است.

,

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: این وزارتخانه رسیدگی به مسائل بهداشتی و درمانی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را در اولویت قرارداده و امروز بالغ بر 6 هزار پروژه درمانی در سراسر کشور  در حال احداث است.

,

قاضی زاده هاشمی که در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی سنندج سخن می گفت و از طریق ویدئو کنفرانس در تالار کنفرانس شبکه بهداشت کامیاران پخش می شد، اضافه کرد: از این تعداد بالغ بر یکصد طرح مربوط به سراسر کردستان است و فاز اول بیمارستان کوثر سنندج که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان بوده است، امروز به بهره برداری رسید.

,

وی به دیگر پروژه های آماده بهره برداری در استان اشاره کرد و بیان داشت: امروز مرکز ام آر آی مریوان و سقز، کلینیک تخصصی ویژه بیمارستان شهید بهشتی و مرکز فوریت های پزشکی قروه، بیمارستان 32 تختخوابی دهگلان، بخش سی تی اسکن بیمارستان دیواندره و بیمارستان سینای کامیاران نیز به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری می رسند.

,

گفتنی است سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی سفر یکروزه به کردستان، پروژه های بهداشتی و درمانی را در شهر سنندج و دیگر شهرهای کردستان افتتاح نمود؛ ازجمله بخش سی تی اسکن بیمارستان سینای کامیاران ، که به صورت رسمی آماده خدمات رسانی به شهروندان و بیماران نیازمند به این دستگاه تشخیص پزشکی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه