اخبار داغ

معاون فرماندار کامیاران:

جلوگیری از تخریب منابع طبیعی نیازمند آگاه سازی و مشارکت مردم است

جلوگیری از تخریب منابع طبیعی نیازمند آگاه سازی و مشارکت مردم است
معاون فرماندار کامیاران خواستار همکاری شهروندان در جهت ایجاد محیط سبز در محل زندگی و جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و مخصوصا ارتقا سطح جنگل ها ومراتع شهرستان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهوخبر؛معاون فرماندار کامیاران بهترین راهکار برای حفظ محیط زیست و توجه به چالش های زیست محیطی را آگاه سازی شهروندان و مشارکت دادن آنها در امور حفظ منابع طبیعی دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

عطاالله فرهادی ظهر امروز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما دراین باره اظهار داشت: با توجه به آغاز هفته منابع طبیعی، نشستی جهت تبیین برنامه های این هفته با حضور نهادهای مرتبط با امور منابع طبیعی برگزار شد و راهکارهایی در زمینه جلب مشارکت و آگاه سازی عمومی اعلام گردید.

,

وی درباره نامگذاری هفته ای تحت عنوان منابع طبیعی عنوان داشت: طبعا منابع طبیعی سرمایه ملی یک کشور به شمار می رود و دراین باره اقتصاد، فرهنگ و از همه مهم تر مسائل زیست محیطی را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

,

وی هفته منابع طبیعی را ایام خاصی برای روشنگری و آموزش در امور زیست محیطی عنوان نمود وگفت: هفته پیش رو که تحت عنوان منابع طبیعی نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی برای احیا مراتع و جنگل ها و همچنین فرهنگسازی در جهت پاسداشت منابع طبیعی است.

,

فرهادی اضافه کرد: همچنین آموزش های لازم در زمینه جلوگیری از تخریب ودستکاری عرصه های ملی می تواند مثمر ثمر باشد و از ضررهای طبیعی غیرقابل جبران جلوگیری نماید.

,

معاون فرماندار کامیاران در پایان این گفت و گو خواستار همکاری شهروندان در جهت ایجاد محیط سبز در محل زندگی و جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و مخصوصا ارتقا سطح جنگل ها ومراتع شهرستان،  به ویژه در مناطق روستایی شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه