اخبار داغ

به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر بهداشت:

افتتاح مرکز MRI بیمارستان امام خمینی«ره» شهرستان سقز

افتتاح مرکز MRI بیمارستان امام خمینی«ره» شهرستان سقز
مرکز MRI بیمارستان امام خمینی«ره» شهرستان سقز توسط وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از طریق ویدیو کنفرانس در راستای طرح تحول نظام سلامت به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گولان سقز، مرکز MRI بیمارستان امام خمینی«ره» شهرستان سقز توسط وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از طریق ویدیو کنفرانس در راستای طرح تحول نظام سلامت به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گولان سقز,

 

,

مساحت ساختمان مذکور 260 متر مربع می باشد که با تجهیزات جانبی مبلغ 362.000.000 تومان ( سیصد و شصت و دو میلیون تومان ) هزینه در بر داشته است.

,


هزینه خرید دستگاه MRI و کلیه متعلقات مربوط به آن بالغ بر 8.000.000.000 تومان ( هشت میلیارد تومان ) می باشد که در این راستا مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز آقای دکتر محمد سرکوت غوثی از اهتمام ویژه وزیر محترم بهداشت و حمایتهای همه جانبه ایشان از مناطق محروم در خصوص ارتقاء سلامت جامعه و افزایش کیفیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی و وافزایش عادلانه دسترسی به خدمات بهداشتی که همانا عدالت در سلامت می باشد و همچنین از توجهات و عنایات و پشتیبانی ویژه قایم مقام محترم وزیر و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان  تشکر و قدردانی نمودند.

,
,

گفتنی است؛ در جریان سفر وزیر بهداشت به استان کردستان، بزرگترین مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی غرب کشور (بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کوثر سنندج) در ۱۰ طبقه و با زیربنای ۵۴ هزار مترمربع و با صرف هزینه یک هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

,

 

,

علاوه بر افتتاح این بیمارستان، کلینیک تخصصی ویژه دانشگاه علوم پزشکی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و بخش اورژانس بیمارستان توحید سنندج نیز امروز توسط وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه