اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تشییع پیکر دو شهید گمنام در یاسوج +مکان و زمان

تشییع پیکر دو شهید گمنام در یاسوج +مکان و زمان
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از ورود دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در روز سه شنبه به فرودگاه یاسوج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، سرهنگ جهانگیر انصاری صبح امروز در جلسه هماهنگی استقبال از شهدای گمنام ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس سه شنبه ساعت 9 صبح وارد فرودگاه یاسوج می شوند و مورد استقبال مسئولان قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی بیان کرد: مراسم استقبال از این دو شهید والامقام از فرودگاه یاسوج با رژه موتوری واستقبال مردم آغاز و به سمت کنگره شهدای استان حرکت می کنند.

,

انصاری ادامه داد: عصر روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشا یادواراه 700 شهیدشهرستان بویراحمد نیز باحضور این دو شهیدگمنام دفاع مقدس برگزار می شود و عموم مردم می توانند در این مراسم شرکت کنند.

,
, ,

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: روز چهارشنبه ساعت 7 صبح این دو شهید به گلزار شهدای یاسوج منتقل می شوند و بعد از خواندن زیارت عاشورا بر روی دستان مردم ولایت مدار و شهید پرور استان به سمت کنگره شهدای استان و از آنجا به سمت منزل همیشگی شان در دانشگاه ازاد واحد یاسوج منتقل می شوند

,

در این دانشگاه نیز بعد از استقبال دانشجویان با همراهی و کمک بسیج دانشجویی دانشگاه ساعت 10 صبح در خاک آرام می گیرند.

,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه