اخبار داغ

در دیدار کارکنان منابع طبیعی استان با فرمانده سپاه فتح مطرح شد/

بسیج همگام با منابع طبیعی در بحران ها/آمادگی کامل سپاه در جهت انجام پروژه های مختلف منابع طبیعی

بسیج همگام با منابع طبیعی در بحران ها/آمادگی کامل سپاه در جهت انجام پروژه های مختلف منابع طبیعی
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت: بسیج و سپاه در بحران های آتش سوزی که بیشتر در تابستان ها برای جنگل ها اتفاق می افتد و منابع طبیعی را ویران و نابود می کنددر کنار متولیان امر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،صبح امروز مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار  ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: بسیج و سپاه در کاشت نهال به منابع طبیعی کمک بسیار خوبی کرده است.

,

سردار یدالله بوعلی اظهار کرد: آموزش میدانی و ترویج فرهنگ درخت‌کاری توسط مهندسین جهاد کشاورزی یک امر بسیار مهم است.

,

بوعلی گفت: پیشنهاد ما این است که محصولاتی را از بلوط احصاء کنیم که این محصولات باعث شود که مردم نه‌تنها درخت بلوط را از بین نبرند بلکه در حفظ بلوط کوشا باشند ودر این زمینه کارهای پژوهشی بسیار خوبی انجام شده است .

,

وی در ادامه بیان کرد: اگر مردم بدانند که می‌توانند از بلوط درآمدزایی کرد،هم فرهنگ‌سازی خوبی می‌شود و در اینجا هم از درخت بلوط نگهداری می‌شود ضمن اینکه محصولش درآمدزایی خوبی برای مردم دارد.

,

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج و سپاه در بحران‌های آتش‌سوزی که بیشتر در تابستان‌ها برای جنگل‌ها اتفاق می‌افتد و منابع طبیعی را ویران و نابود می‌کند به کمک منابع طبیعی می‌آید و در کنار آنها خواهد بود.

,

سردار بوعلی در ادامه اظهار کرد: پروژه هایی که از طریق مرکز به شما اعلام می‌کنند بسیج سازندگی این آمادگی را دارد که در قالب قرارداد و حوزه آموزش ترویج از طریق بسیج مهندسین کشاورزی انجام دهند.

,

در ادامه عزت‌الله بهشتی فر مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: خدمات ارزنده بسیج در حوزه درخت‌کاری ستودنی است.

,

بهشتی در پایان افزود: در بحران‌های آتش‌سوزی اولین نهادی که اعلام آمادگی می‌کند کسی نیست جزء بسیج و آماده همکار با بسیج مهندسین کشاورزی در همه زمینه ها هستیم.

,
, ,
 
,
, ,
 
,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه