اخبار داغ

فرمانده انتظامی بناب در جلسه شورای ترافیک شهرستان مطرح کرد؛

عدم رعایت قوانین ساخت و ساز در بناب مشکلات ترافیکی ایجاد کرده است

عدم رعایت قوانین ساخت و ساز در بناب مشکلات ترافیکی ایجاد کرده است
فرمانده انتظامی بناب از عدم وجود پارکینگ مناسب در برخی خیابانهای بناب انتقاد کرد و گفت: متاسفانه عدم رعایت قوانین ساخت و ساز مشکلات ترافیکی به بار آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، رمضان  الهوردیان، ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک بناب با اشاره به عدم رعایت قانون در ساخت سازهای خیابان دانشجو، گفت: متاسفانه قانون ساخت و ساز در این خیابان رعایت نشده است و حال به مشکل بزرگ ترافیکی برخوردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب,

وی ادامه داد: با وجود اینکه پزشکان شهر در این منطقه تراکم پیدا کرده اند و بسیاری از مردم به حضور پزشکان در این خیابان عادت کرده اند، نمی‌توانیم آنان را از این ساختمان‌ها جابجا کنیم، و راه را به مردم ببندیم.

,

وی با اشاره به ضرورت وجود پارکینگ در ساختمان های خیابان دانشجو، گفت: یکی از بزرگترین مشکلات ما در این محل عدم وجود محل پارک مناسب است، که بارها باعث درگیری‌های لفظی مردم با مأموران شده است؛ البته مردم هم حق دارند، چرا که برای ساختمان های خدماتی باید مکانی برای پارک وجود داشت که متاسفانه این قانون در این ساختمانها رعایت نشده است.

,

این مقام فرماندهی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در حفاری های سطح شهر ، گفت: حفاری‌ها حداقل باید تا زمان عید نوروز پر شوند، تا چهره شهر مخدوش نشود و مکان‌های حفاری شده نیز به زودی مرمت شوند.

,

وی افزود: برابر تبصره ۳ ماده ۱۴۵ قانون اساسی اگر هر اتفاقی در این محل ها صورت بگیرد، قصورات اتفاق افتاده را باید ادارات مرتبط پرداخت کنند.

,

سرهنگ الهوردیان با انتقاد از عدم کافی بودن تابلوهای راهنمای مسیر در ورودی‌های شهر، گفت: تابلو های ورودی شهر ناکافی و ضعیف هستند که باید با قرار دادن تابلوهای تمیز در ورودیهای شهر، این مشکل نیز برطرف شود و علاوه بر این رنگ کاری و تمیزکاری خط کشی ها و بلوار ها باید مد نظر باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم با توزیع کنندگان میوه های شب عید و بازار چهارشنبه آخر سال با مسئولان ذیربط صورت خواهد گرفت، تا مردم بیشتر دچار مشکلات امنیتی نشوند.

,

سرگرد عزتی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی بناب نیز در این جلسه با بیان اینکه ایستگاه‌های تاکسی درون شهری در مرکز شهر به صورت صف های دراز و طولانی باعث مشکلات زیادی شده است، گفت: باید مکان ایستگاه ها را تغییر داده و مکان این ایستگاه را به جلوتر انتقال دهیم.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه