اخبار داغ

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)؛

پیکر مطهر شهید گمنام در روستای کشپیری میناب تدفین می شود

پیکر مطهر شهید گمنام در روستای کشپیری میناب تدفین می شود
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از تشییع و تدفین پیکرمطهر یک شهید گمنام در روستای کشپیری(والی‌شهر) از توابع شهرستان میناب خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوببه نقل از میناب جنوب،رضا ترابی  فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع فرماندهان نواحی شرق هرمزگان  در میناب گفت: شهدا با استقامت و ایستادگی خود در برابر دشمنان امنیت برای ما به ارمغان آوردند و امروز بعنوان راهروان راه شهدا در پاسداشت و تقویت روز افزون این امنیت پایدار تلاش کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب, میناب جنوب,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: امنیت پایدار حاکم در جمهوری اسلامی ایران حاصل ریختن خون هزاران شهیدی است که در عملیات های مختلف نقش اساسی ایفا کردند و نگذاشتند نااهلان بر ما مسلط شوند.

,

ترابی با تاکید بر اینکه هر گونه روزنه نفوذ بر دشمن باید در منطقه بسته شود، اظهار داشت: با الگو گرفتن از سرمشق و زندگی نامه شهدا روز به روز بر نقاط قوت افزایش و نواقص ها رفع شود و برای رسیدن به یک امنیت پایدار در گام اساسی برداشته شود.

,

وی با اشاره به تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در شهرستان میناب تصریح کرد: همه باید بعنوان یک رهرو راه شهید ضمن میزبانی از حضور شهدا، جایگاه و مقام شهدای گمنام را به نسل جوان انتقال دهیم.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از تشییع و تدفین پیکر 20 شهید سرافراز در هرمزگان خبرداد و گفت: پیکر مطهر یک شهید گمنام در در روستای کشپیری (والی‌شهر) میناب تشییع و با حضور خانواده معزز شهدا به خاک سپرده می شود.

,

روستای کشپیری از توابع بخش سندرک، با ۲۰۰ نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری مرکز شهر میناب واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه