اخبار داغ

رئیس اداره کتابخانه های عمومی بروجن در نشست خبری؛

بروجن 20 باب کتابخانه دارد/افزون بر 200 هزار جلد کتاب در کتابخانه ها موجود است

بروجن 20 باب کتابخانه دارد/افزون بر 200 هزار جلد کتاب در کتابخانه ها موجود است
رئیس اداره کتابخانه های عمومی بروجن گفت: بیش از 200 هزار جلد کتاب در کتابخانه های این شهرستان موجود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، ناصر جانشکر در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این که پیش از سال 86 اداره کتابخانه ها وجود نداشت و به عنوان معاونتی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کرد، گفت: پس از سال 86 اداره کتابخانه ها شکل گرفت و با انجمن هایی در هر استان، شهرستان و شهر مشغول فعالیت است.

20 باب کتابخانه در شهرستان بروجن فعال است

جانشکر با اشاره به وجود 20 باب کتابخانه در شهرستان بروجن، گفت: هر شهر در این شهرستان از یک باب کتابخانه بهره مند است.

وی ضمن بیان این که روستاهای دهنو و امام قیس نیز از کتابخانه بهره مند هستند، گفت: معرفی اصل سبک زندگی بر مطالعه از اولویت های ما در این نهاد است.

جانشکر با بیان این که در نشست های کتابخوان افراد شاخص مردم را به کتاب و کتابخوانی علاقه مند می کنند، افزود: نشست های مدرسه ای، مسابقات مناسبتی، بازدید از مدارس، رونمایی و اهداء کتاب و نشست های کتابخوان از جمله برنامه های اداره کتابخانه های عمومی در شهرستان است.

وی با اشاره به کتابخانه های مشارکتی شهیده آرامش و زندان شهر بروجن، گفت: مجموعه کتاب ها و مجلات به صورت متمرکز از تهران برای کلیه کتابخانه ها در شهرستان ارسال می شود.

افزون بر 200 هزار جلد کتاب در کتابخانه های بروجن موجود است

رئیس اداره کتابخانه های بروجن گفت: شاداب سازی مدارس، رنگ آمیزی، تغییر پیشخوان کتابداران و بهسازی سالن های مطالعه از جمله فعایت های عمرانی این نهاد در سال جاری بود.

وی، هزینه عضویت سالیانه در کتابخانه های بروجن را 55 هزار ریال اعلام و خاطر نشان کرد: هم اکنون افزون بر 200 هزار جلد کتاب در کتابخانه های این شهرستان موجود است.

وی به کتابخانه های سیار محله صادقیه و شهرک الهیه بروجن اشاره کرد و گفت: کتابخانه سیار با مراجعه به آپارتمان های شهرک الهیه خارج از محدوده کتابخانه منابع و کتاب در اختیار کتابخوان ها قرارمی دهد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار, کلار, کلار,
,
, 20 باب کتابخانه در شهرستان بروجن فعال است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, افزون بر 200 هزار جلد کتاب در کتابخانه های بروجن موجود است,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه