اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار:

قزوین رتبه چهارم پرداخت تسهیلات بهین یاب را به خود اختصاص داد

قزوین رتبه چهارم پرداخت تسهیلات بهین یاب را به خود اختصاص داد
معاون اقتصادی استاندار گفت: ظرف هفت ماه اخیر تعداد ۱۰۵۰ واحد تولیدی صنعتی، کشاورزی حدود ۱۰۹۱ میلیارد تومان تسهیلات از محل طرح رونق تولید دریافت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداردر جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری اظهار کرد: مدیران بانک‌ها باید به تعهدات خود در زمینه پرداخت تسهیلاتی که مصوب شده عمل کنند و در روزهای باقیمانده تلاش کنند تا پرونده ای زمین نماند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی درادامه افزود: خوشبختانه با مجموعه تلاش‌های انجام شده و تعامل خوب مدیران دستگاه‌ها و بانک‌ها توانستیم رتبه خود را در کشور از پنجم به چهارم ارتقاء بخشیم که جای تقدیر دارد. 

این مسئول یادآور شد: نظارت در نحوه پرداخت تسهیلات بهین یاب با جدیت انجام می‌شود که در این راستا تاکنون ۳۵۱ واحد مورد بازرسی قرار گرفته اند که در این زمینه رتبه اول کشور را کسب کردیم. 

حبیبی اضافه کرد: همه مدیران و فرمانداران لازم است به تعهدات خود عمل کنند تا شرمنده تولیدکنندگان نباشیم و بتوانیم در زمان باقیمانده آنچه مقرر شده به بخش تولید پرداخت کنیم تا اشتغال و تولید محقق شود. 

وی گفت: مقرر شده بود در هر شهرستان هفته ای ۲۰ واحد تولیدی که از تسهیلات بهین یاب استفاده کرده مورد بازدید قرار گیرد و راستی آزمایی شود؛ اما برخی شهرستان‌ها خوب عمل نکرده اند و باید این وضعیت جبران شود.

معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: به نتیجه رساندن طرح بهین یاب نیازمند کنترل دقیق و مستمر است و در این راستا باید دقت کنیم اعتباراتی که بسختی تامین شده و با کمک مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در یک دوره سخت و کارشناسی توزیع شده در مسیر تولید و اشتغال هزینه شود.

وی یادآورشد: در هفته گذشته تعداد ۴۰ واحد دریافت کننده تسهیلات بازرسی و نظارت شدند که باید ۸۰ واحد مورد بازرسی قرار می‌گرفت. 

حبیبی از پرداخت تسهیلات به کمیته امداد هم خبرداد و گفت: از محل اعتبارات تبصره ۲۶ در بخش کمیته امداد ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد که ۴۵ درصد تعهدات بود. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه