اخبار داغ

با همت آموزش و پرورش قزوین؛

792 کلاس برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده سازی شد

792 کلاس برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده سازی شد
در ایام تعطیلات نوروزی سال 1396، تعداد 216 پایگاه، 81 مدرسه و 792 کلاس آماده پذیرایی از مسافران و فرهنگیان می‌باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   صبح قزوین، اولین جلسه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 96 پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در دفتر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش تشکیل شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


مرتضی سمیعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین در جلسه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی سال 1396، تعداد 216 پایگاه و 81 مدرسه و 792 کلاس آماده پذیرایی از مسافران و فرهنگیان می‌باشند. 

وی افزود: در اسکان نوروزی 96، تعداد کلاس‌های ویژه 104، کلاس‌های نوع الف 442 و کلاس‌های نوع ب 246 کلاس است و 190 نفر به عنوان عوامل اجرایی آماده خدمت رسانی به میهمانان و گردشگران هستند. 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطرنشان کرد: اولین اقدام آموزش و پرورش استان ثبت نام اینترنتی است که 2 مرکز اسکان به نام‌های علامه جعفری و رضی الوالدین برای این منظور مشخص شده است که از طریق اینترنت قابل دسترسی می‌باشد، همچنین خانه معلم و دانشگاه فرهنگیان هم به مراکز اسکان اضافه می‌شود. 

سمیعی تصریح کرد: در مورد کیفیت ارائه خدمات نیز نسبت به سال گذشته روند خوبی را در نظر گرفته‌ایم، آموزش و پرورش استان در کشور رتبه 6 را در مورد اسکان کسب کرده است که درصدد هستیم با افزایش کمی و کیفی به این مهم ارتقاء ببخشیم. 

وی اضافه کرد: شروع فرآیند اسکان نوروزی از 28 اسفند ماه 95 بوده که البته ثبت نام اینترنتی شروع شده است. 

علی مرادی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین نیز طی سخنانی گفت: سامانه ستاد اسکان راه‌اندازی شده است و برای مراکز اسکان شناسنامه تهیه و امکانات موجود در این شناسنامه آورده می شود. 

وی اضافه کرد: نمازخانه در مراکز اسکان مهیا شده است و راهنمای شهری نیز در سطح شهر به منظور راهنمایی مسافران و میهمانان نصب و تعبیه می‌شود. 

مرادی تأکید کرد: پذیرش میهمانان در ستادهای اسکان فقط از طریق سامانه اسکان انجام می‌شود و همه امور اینترنتی است.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه