اخبار داغ

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

یاسوج میزبان دو شهید گمنام/عطر شهادت در یاسوج طنین اندازمی شود

یاسوج میزبان دو شهید گمنام/عطر شهادت در یاسوج طنین اندازمی شود
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج فردا سه شنبه میزبان دو شهید گمنام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس ، امیرعباس آسمند در نشست پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه افزود: روز سه شنبه 10 اسفدماه یاسوج میزبان دو شهید گمنام خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با اشاره به اینکه همزمان با سراسر کشور دو شهدی گمنام نیز در یاسوج تشییع می شود، اظهار کرد: این دو شهید بعد از وارد شدن به شهر یاسوج و برنامه هایی که تدارک دیده شده است روز چهارشنبه نیز بر دستان پر مهر مردم تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به خاک سپرده می وشد.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و شنر ارزشهای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این دو شهید گمنام در روز سه شنبه 10 اسفندماه راس ساعت 9:20 صبح با پرواز تهران به یاسوج در فرودگاه این شهر مورد استقبال رسمی مسئولان قرار می گیرد و بعد از این مراسم به ستاد کنگره شهدای استان منتقل می شود.

,

سرهنگ آسمند با بیان اینکه عصر روز سه شنبه به حسینیه ثارالله سپاه فتح انتقال داده شده و همزمان با یادواره شهرستان بویراحمد مراسم بسیار بزرگی و باشکوهی برگزار خواهد شد.

,

وی ادامه داد: شب سه شنبه نیز مراسم شبی با شهدا با حضور یکی از شهدای گمنام و دانشجویان نیز برگزار می شود.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: روز چهارشنبه 11 اسفندماه  نیز مراسمی با حضور کاروان راهیان نور دانشجویی در گلزار شهدای یاسوج با حضور این دو شهید گمنام برگزار می شود .

,

وی گفت: ساعت 8:30 همین روز مراسم تشییع این دو شهید از درب شرقی ستاد کنگره شهدای استان به خیابان جمهوری و به سمت هفت تیر برگزار می شود و بعد از آن راس ساعت 11 در دانشگاه آزاد سالامی واحد یاسوج مورد استقبال دانشجویان قرار خواهد گرفت و بعد از برگزاری برنامه هایی به همین منظور شهدا دفن خواهد شد.

,

سرهنگ آسمند با بیان اینکه 41 شهید گمنام در شهر یاسوج دفن شده است، تصریح کرد: با وارد شدن این دو شهید دیگر تعداد شهدای گمنام در این استان به 43 شهید می رسد.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در 18 نقطه استان شهید گمنام دفن شده است، تاکید کرد: از این تعداد 9 مورد ساماندهی و 9 مورد دیگر برای ساماندهی به بیش از دو میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

,

وی هدف از دفن کردن این دو شهید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

,

سرهنگ آسمند در پایان از همه مردم استان و به خصوص مردم شهید پرور شهرستان بویراحمد خواست که همانند گذشته در مراسم تشییع شهدای گمنام شرکت  کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه