اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت زرندیه

نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان زرندیه برگزار می‌شود

نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان زرندیه برگزار می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت زرندیه از برگزاری اولین یادواره شهدای ورزشکار این شهرستان در روز سه‌شنبه 10 اسفندماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت زرندیه در گفت‌وگو با زرخبر، از برگزاری اولین یادوراه شهدای ورزشکار این شهرستان خبر داد و گفت: این یادواره همزمان با نماز مغرب و عشاء روز سه‌شنبه 10 اسفندماه در این شهرستان با حضور خانواده معظم شهدا و قشر ورزشکار برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرخبر,

وی هدف اصلی از برگزاری این یادواره انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان انقلاب دانست و گفت: باتوجه به اینکه آمار دقیقی از تعداد شهدای ورزشکار شهرستان در دست نیست در حقیقت هدف دیگر این یادوراه، احصاء تعداد دقیق شهدای ورزشکار شهرستان است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: این یادواره با سخنرانی جانباز 75 درصد دوران دفاع مقدس سید علی‌اکبر ابراهیمی و مداح نوجوان محمدمهدی شکری در سالن ورزش شهرستان برگزار می‌شود.

,

برگزاری یادوار شهدا به صورت تخصصی

,

مهجوری ادامه داد: یادواره شهدا به صورت تخصصی در زرندیه برگزار می‌شود؛ تا پیش از این یادواره شهدا به شکل عمومی و در مساجد با حضور عموم مردم متدین برگزار می‌شد ولی در حال حاضر تلاش شده تا یادواره‌ها با حضور همان قشر و در فضای فعالیتی قشر مربوطه برگزار شود.

,

وی افزود: شهدای ورزشکار در طول دوران دفاع مقدس در کنار سایر اقشار جامعه نقش اساسی در پیروزی رزمندگان اسلام و مقابله با توطئه‌های دشمنان بر عهده داشتند از این‌رو می‌بایست یاد و نام آنان همواره در تاریخ این مرز و بوم جاودانه بماند و الگوی برای سایر ورزشکاران باشند.

,

مهجوری در ادامه از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان زرندیه هم خبر داد و گفت: این یادواره روز چهارشنبه در دبیرستان پیامبر اعظم(ص) زرندیه و در جمع دانش‌آموزان برگزار می‌شود تا نسل آینده‌ساز کشور با الگوگیری از سیره شهدای دانش‌آموز در سنگر علم و فرهنگ کوشا باشند.

,

زرندیه 432 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است

,

فرمانده ناحیه مقاومت زرندیه با بیان اینکه این شهرستان مزین به نام 432 شهید گلگون کفن و 4 شهید گمنام است، گفت: یادواره «آبروی کوچه، افتخار محله» نیز به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و معرفی شهید محله به مردم به ویژه نسل جوان در روز جمعه در روستای «بَربَر» گرامیداشت مقام شهید «محمد تولی» برگزار می‌شود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظام سلطه با همه ابزار در اختیارش به ویژه شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به دنبال سست کردن اعتقادات جوانان و آلوده کردن آنها به انواع مفاسد اجتماعی است که در مقابل آن هوشیاری و بصیرت جوانان کشورمان و روی آوردن به عرصه‌هایی همچون ورزش می تواند بسیار سودمند باشد و ترویج فرهنگ ایثار و روحیه مقاومت بهترین ابزار برای مقابله با این تهاجم می‌تواند باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه