اخبار داغ

شهردار مهدیشهر خبر داد:

المان نوروزی در مهدیشهر نصب می شود/ بودجه سال ۹۶ شهرداری ۱۴۰ میلیارد ریال مصوب شد

المان نوروزی در مهدیشهر نصب می شود/ بودجه سال ۹۶ شهرداری ۱۴۰ میلیارد ریال مصوب شد
شهردار مهدیشهر گفت: در آستانه سال جدید و برای زیباسازی شهری المان های نوروزی و فرهنگی در مهدیشهر نصب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، شیردل عرب در جمع مردم مهدیشهر، با اشاره به بودجه های تخصیص یافته در مدت فعالیت وی در شهرداری مهدیشهر، اظهار کرد: در ابتدای فعالیت در سال 92 بودجه شهرداری 45 میلیارد ریال بود که  35 میلیارد ریال تحقق پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با اشاره به تصویب بودجه شهرداری در سال های بعد، اذعان کرد: سال 93 بودجه 95 میلیارد ریال بسته شد که 75 میلیارد ریال تحقق پیدا کرد و در سال 94 نیز بودجه 130 میلیارد ریالی 90 میلیارد ریال محقق شد.

,

شهردار مهدیشهر با اشاره به اصلاح بودجه در سال 95، بیان کرد: برای سال 95 بودجه 140 میلیارد ریالی پیش بینی شد که با توجه به نامساعد بودن شرایط اقتصادی، در چند ماه اخیراصلاح بودجه صورت گرفت و 95 میلیارد ریال مصوب شد و تاکنون نیز 85 میلیارد ریال آن تحقق یافته است.

,

عرب سال 95 را سال بد اقتصادی و منبع درآمدی برای شهرداری مهدیشهرعنوان کرد و افزود: علی رغم مشوق هایی که امسال برای مردم در نظر گرفته بودیم مردم برعکس سال گذشته رغبتی به ساخت و ساز نشان ندادند و بر همین اسا نیز درآمد ما پایین آمد.

,

وی به تصویب بودجه سال 96 شهرداری مهدیشهر اشاره کرد و ادامه داد: بودجه سال بعد  را 140 میلیارد ریال پیش بینی کردیم که مصوب شد.

,

این مدیر شهری خاطر نشان کرد: فعالیت شورای چهارم تا سه ماه نخست سال 96 خواهد بود و در 9 ماه بعدر شورای پنجم روی کار خواهد آمد.

,

عرب با اشاره به در پیش رو داشتن سال نو و اقدامات شهرداری برای نوروز، اظهار کرد: ساخت المان هایی با نماد فرهنگ شهر و المان های فانتزی و نوروزی سفارش شده است که تا پایان سال در سطح شهر نصب شود.

,

وی اضافه کرد: المان ها در دو بخش است که یکی با موضوع معرفی فرهنگ مردم شهر و با نمادی از عشایر ایل سنگسری در بلوار عشایر نصب می شود و دیگری المان های نوروزی و فانتزی است.

,

شهردار مهدیشهر نصب گوت (سیاه چادر عشایر سنگسری) و برپایی بازارچه در ورودی شهر و نصب سیاه چادر دیگری در ورودی غار دربند را از دیگر برنامه های این نهاد برای ایام نوروز عنوان کرد.

,

عرب به پروژه های آتی شهرداری اشاره کرد و گفت: احداث و تکمیل پارک بانوان، پارک بوستان زندگی، پارک آبخیزداری، راه اندازی ایستگاه دوم آتش نشانی، احداث ساختمان اداری شهرداری را از جمله پروژه های سال آینده است.

,

وی همچنین از انتقال آرامستان مهدیشهر به محل جدید در شش ماهه نخست سال 96 در صورت تامین اعتبار خبر داد و تصریح کرد: آرامستان جدید به وسعت 6 هکتار در جنوب شرقی شهر از مدت ها پیش جانمایی شده بود.

,

شهردار مهدیشهر ادامه داد: به دلیل مسئله مالکیت در این آرامستان با مشکل مواجه شدیم اما با جلسات مکرر با نهادهای مرتبط این مسئله حل شد و اقدامات حفاری قبر و زیر ساخت های اولیه این آرامستان را به زودی شروع می کنیم و به محض آماده شدن و دفن اولین میت در آنجا، تدفین در قبرستان فعلی ممنوع می شود.

,

عرب در ادامه به بحث تعریض 30 متری خیابان امام پرداخت و بیان کرد: پیشنهاد اولیه تعریض در دور سوم شورای شهر مهدیشهر داده شد و در حال حاضر نیز هر تصمیمی که مشاور بگیرند قابل اجراست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه