اخبار داغ

نگاه مدیران آموزش و پرورش تربیت محور نیست

نگاه مدیران آموزش و پرورش تربیت محور نیست
معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد گفت:اگر نگاه مدیران تربیت محور باشد نیازمند صدور بخشنامه های مکرر نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی سفیردنا ملک حسینی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در جمع مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان دنا رقابت محوری موجود در مدارس را بخشی از روشهای تربیتی اشتباهی دانست که از نظام های آموزشی غرب گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

وی ابتکار عمل شهیدان رجایی و باهنر را سنگ بنای حرکت تربیتی در نظام آموزش و پرورش عنوان کرد و ابراز کرد: منظور از تربیت، تربیت اسلامی است.

ملک حسینی رقابت محوری و کم اهمیتی مقوله تربیت را به عنوان نگرانی جدی در مدارس کشور عنوان کرد و افزود: نگاه ها در مدارس کشور تربیت محور نیست.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه اگر نگاه و مدیریت تربیتی در مدارس حاکم باشد مشکلی نداریم و نیاز چندانی به صدور بخشنامه های مکرر نیست افزود:اگر نگاه مدیران ما تربیتی باشد خیلی از مشکلات ما حل خواهد شد.

وی وجود خط کش بین فعالیتها در مدارس را ایراد اساسی در انجام فعالیتهای تربیتی عنوان کرد و خاطر نشان کرد:آنچه که رهبر انقلاب در سند چشم انداز تحول آموزش و پرورش به آن تاکید داشتند محقق نشده است.

ملک حسینی ابراز کرد:در اجرای سند تحول آموزش و پرورش اشتباهاتی صورت میگیرد که مهمترین آن بخشی نگری در اجرای این سیاست کلان است. وی افزود:در مبانی سند تحول تمام دستگاههای فرهنگی موظف اند آموزش و پرورش را در رسیدن به اهدافش کمک کنند تا به شش ساحت مشخص شده در این سند برسیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش تاکید کرد: باید تمام اقدامات را رصد کنیم ببینیم آیا این فعالیتها منجر به تربیت می شوند یا خیر.

,

وی ابتکار عمل شهیدان رجایی و باهنر را سنگ بنای حرکت تربیتی در نظام آموزش و پرورش عنوان کرد و ابراز کرد: منظور از تربیت، تربیت اسلامی است.

ملک حسینی رقابت محوری و کم اهمیتی مقوله تربیت را به عنوان نگرانی جدی در مدارس کشور عنوان کرد و افزود: نگاه ها در مدارس کشور تربیت محور نیست.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه اگر نگاه و مدیریت تربیتی در مدارس حاکم باشد مشکلی نداریم و نیاز چندانی به صدور بخشنامه های مکرر نیست افزود:اگر نگاه مدیران ما تربیتی باشد خیلی از مشکلات ما حل خواهد شد.

وی وجود خط کش بین فعالیتها در مدارس را ایراد اساسی در انجام فعالیتهای تربیتی عنوان کرد و خاطر نشان کرد:آنچه که رهبر انقلاب در سند چشم انداز تحول آموزش و پرورش به آن تاکید داشتند محقق نشده است.

ملک حسینی ابراز کرد:در اجرای سند تحول آموزش و پرورش اشتباهاتی صورت میگیرد که مهمترین آن بخشی نگری در اجرای این سیاست کلان است. وی افزود:در مبانی سند تحول تمام دستگاههای فرهنگی موظف اند آموزش و پرورش را در رسیدن به اهدافش کمک کنند تا به شش ساحت مشخص شده در این سند برسیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش تاکید کرد: باید تمام اقدامات را رصد کنیم ببینیم آیا این فعالیتها منجر به تربیت می شوند یا خیر.

,

وی ابتکار عمل شهیدان رجایی و باهنر را سنگ بنای حرکت تربیتی در نظام آموزش و پرورش عنوان کرد و ابراز کرد: منظور از تربیت، تربیت اسلامی است.

ملک حسینی رقابت محوری و کم اهمیتی مقوله تربیت را به عنوان نگرانی جدی در مدارس کشور عنوان کرد و افزود: نگاه ها در مدارس کشور تربیت محور نیست.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه اگر نگاه و مدیریت تربیتی در مدارس حاکم باشد مشکلی نداریم و نیاز چندانی به صدور بخشنامه های مکرر نیست افزود:اگر نگاه مدیران ما تربیتی باشد خیلی از مشکلات ما حل خواهد شد.

وی وجود خط کش بین فعالیتها در مدارس را ایراد اساسی در انجام فعالیتهای تربیتی عنوان کرد و خاطر نشان کرد:آنچه که رهبر انقلاب در سند چشم انداز تحول آموزش و پرورش به آن تاکید داشتند محقق نشده است.

ملک حسینی ابراز کرد:در اجرای سند تحول آموزش و پرورش اشتباهاتی صورت میگیرد که مهمترین آن بخشی نگری در اجرای این سیاست کلان است. وی افزود:در مبانی سند تحول تمام دستگاههای فرهنگی موظف اند آموزش و پرورش را در رسیدن به اهدافش کمک کنند تا به شش ساحت مشخص شده در این سند برسیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش تاکید کرد: باید تمام اقدامات را رصد کنیم ببینیم آیا این فعالیتها منجر به تربیت می شوند یا خیر.

,

وی ابتکار عمل شهیدان رجایی و باهنر را سنگ بنای حرکت تربیتی در نظام آموزش و پرورش عنوان کرد و ابراز کرد: منظور از تربیت، تربیت اسلامی است.

ملک حسینی رقابت محوری و کم اهمیتی مقوله تربیت را به عنوان نگرانی جدی در مدارس کشور عنوان کرد و افزود: نگاه ها در مدارس کشور تربیت محور نیست.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه اگر نگاه و مدیریت تربیتی در مدارس حاکم باشد مشکلی نداریم و نیاز چندانی به صدور بخشنامه های مکرر نیست افزود:اگر نگاه مدیران ما تربیتی باشد خیلی از مشکلات ما حل خواهد شد.

وی وجود خط کش بین فعالیتها در مدارس را ایراد اساسی در انجام فعالیتهای تربیتی عنوان کرد و خاطر نشان کرد:آنچه که رهبر انقلاب در سند چشم انداز تحول آموزش و پرورش به آن تاکید داشتند محقق نشده است.

ملک حسینی ابراز کرد:در اجرای سند تحول آموزش و پرورش اشتباهاتی صورت میگیرد که مهمترین آن بخشی نگری در اجرای این سیاست کلان است. وی افزود:در مبانی سند تحول تمام دستگاههای فرهنگی موظف اند آموزش و پرورش را در رسیدن به اهدافش کمک کنند تا به شش ساحت مشخص شده در این سند برسیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش تاکید کرد: باید تمام اقدامات را رصد کنیم ببینیم آیا این فعالیتها منجر به تربیت می شوند یا خیر.

,

وی ابتکار عمل شهیدان رجایی و باهنر را سنگ بنای حرکت تربیتی در نظام آموزش و پرورش عنوان کرد و ابراز کرد: منظور از تربیت، تربیت اسلامی است.

,

ملک حسینی رقابت محوری و کم اهمیتی مقوله تربیت را به عنوان نگرانی جدی در مدارس کشور عنوان کرد و افزود: نگاه ها در مدارس کشور تربیت محور نیست.

,

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه اگر نگاه و مدیریت تربیتی در مدارس حاکم باشد مشکلی نداریم و نیاز چندانی به صدور بخشنامه های مکرر نیست افزود:اگر نگاه مدیران ما تربیتی باشد خیلی از مشکلات ما حل خواهد شد.

,

وی وجود خط کش بین فعالیتها در مدارس را ایراد اساسی در انجام فعالیتهای تربیتی عنوان کرد و خاطر نشان کرد:آنچه که رهبر انقلاب در سند چشم انداز تحول آموزش و پرورش به آن تاکید داشتند محقق نشده است.

,

ملک حسینی ابراز کرد:در اجرای سند تحول آموزش و پرورش اشتباهاتی صورت میگیرد که مهمترین آن بخشی نگری در اجرای این سیاست کلان است. وی افزود:در مبانی سند تحول تمام دستگاههای فرهنگی موظف اند آموزش و پرورش را در رسیدن به اهدافش کمک کنند تا به شش ساحت مشخص شده در این سند برسیم.

,

معاون پرورشی آموزش و پرورش تاکید کرد: باید تمام اقدامات را رصد کنیم ببینیم آیا این فعالیتها منجر به تربیت می شوند یا خیر.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه