اخبار داغ

رئیس اداره ارشاد مهدیشهر خبرداد:

فعالیت ۲۰۰ هنرمند در شهرستان مهدیشهر/۶ انجمن فرهنگی و هنری در مهدیشهر فعال است

فعالیت ۲۰۰  هنرمند در شهرستان مهدیشهر/۶ انجمن فرهنگی و هنری در مهدیشهر فعال است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر از فعالیت حدود 200 هنرمند در انجمن های فرهنگی و هنری تحت مجموعه این اداره خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سهرابی در گفتگو با خبرنگار نیزوا، اظهار کرد: این تعداد افراد در قالب 6 انجمن فرهنگی  و هنری به فعالیت مشغول هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی تصریح کرد: از این تعداد افراد 35 نفر در هنرهای نمایشی، 20 نفر در موسیقی، 60 نفر در هنرهای تجسمی، 40 نفر در شعر و ادب، 25 نفر در خوشنویسی و 15 نفر نیز در سفالگیری فعال هستند.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر بیان کرد: البته هنرمندان شهرستان بیش از این آمار هستند ولی این 200 نفر ازهنرمندان فعال شناسایی شده اند که در انجمن های تحت نظارت این اداره فعالیت دارند.

,

سهرابی با اشاره به انجمن های فعال شهرستان مهدیشهر، گفت: انجمن شعر و ادب، انجمن خوشنویسان، انجمن سفال، انجمن هنرهای تجسمی، کانون موسیقی و گروه هنرهای نمایشی، انجمن های فعال شهرستان هستند.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر افزود: برخی از انجمن ها فقط در مرکز استان تشکیل می شوند و در شهرستان ها به عنوان گروه یا کانون فعالیت دارند.

,

سهرابی تاکید کرد: موسیقی و هنرهای نمایشی نمونه ای از بخش های هنری هستند که در شهرستان با نام انجمن تشکیل نمی شوند و در مهدیشهر به صورت کانون و گروه فعالیت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه