اخبار داغ

گزارشی از تناقض گویی مسئولان درخصوص سفر روحانی به یزد

گزارشی از تناقض گویی مسئولان درخصوص سفر روحانی به یزد
با گذشت یک سال از سفر روحانی به یزد تا کنون آمار دقیقی از دستاوردهای این سفر اعلام نشده و اظهارات مسئولان در این خصوص بعضا متناقض بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا؛ دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان سال گذشته در 17 اسفند، سفری یک روزه به شهر یزد داشت. با وجود گذشت قریب به یک سال از این واقعه هنوز توضیح دقیقی از دستاوردهای سفر روحانی به یزد منتشر نشده است. این در حالی است که مهندس محمد میرمحمدی قبل از سفر اعلام کرده بود: «رئیس‌جمهوری با دست‌پر به استان یزد سفر می‌کند».
با این وجود استاندار یزد تا کنون در تمام سخنانی که در این خصوص به زبان آورده به کلی گویی بسنده کرده و در بعضی موارد آمار و ارقامی متناقض بیان کرده است. برخی از این سخنان متناقض را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
,


روز پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه نشست ستاد پی گیری مصوبات سفر ریاست‌جمهور به استان یزد برگزار شد.«سید محمد میرمحمدی» در این جلسه گفت: این سفر پر خیروبرکت مصوبات بسیار خوبی برای استان داشت و 970 میلیارد تومان در قالب 44 طرح و پروژه برای استان در هیئت دولت به تصویب رسید.
روابط عمومی استانداری یزد 26/1/1395

,
,
,

, ,

 

,


استاندار یزد دوشنبه شب یکم شهریور ماه در گفت‌وگوی زندۀ تلویزیونی در برنامۀ «شما بفرمائید» در گفت‌وگوی زندۀ تلویزیونی دربارۀ اتفاقاتی که برای استان در سفر رئیس جمهوری افتاد، گفت: 46طرح مهم که عمدتأ جنبه‌های زیرساختی دارد تصویب شده است که در زمینۀ حمل‌ونقل ریلی، جادّه‌ای، در بحث مدیریت مصرف آب کشاورزی و سایر پروژه های زیرساختی است.
استاندار یزد شبکۀ استانی تابان گفت: 100درصد از اعتبارات پروژه های مصوب سفر رئیس جمهوری به استان تخصیص یافته است.
روابط عمومی استانداری یزد 2/6/1395

,
,
,
,

 

,

, ,


 «سیدمحمد میرمحمدی» در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه برای پروژه های مربوط به سفر رئیس جمهوری به استان یزد در اسفندماه سال گذشته 970 میلیارد تومان اختصاص یافته است، ادامه داد: بیش از 700 میلیارد تومان از این مبلغ در سال 95 اختصاص می یابد و 270 میلیاردتومان باقی مانده نیز در سال 96 اختصاص خواهد یافت و تمام پروژه های مربوط به این سفر باید در سالجاری و حداکثر تا سال آینده به اتمام و به بهره برداری برسد.

,
,

20/6/1395

,

, ,



شایسته است، مسئولان استان یزد در سالگرد سفر رئیس جمهور میزان دقیق طرح ها، اعتبارات تخصیص یافته و جزئیات پیشرفت هر طرح را اعلام کرده و از کلی گویی پرهیز کنند.بالاخره 44 طرح به تصویب رسیده یا 46 طرح؟ تمام 970 میلیارد اعتبار جذب شده یا تنها بخشی از آن اختصاص یافته؟!

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه