اخبار داغ

گزارش خبری؛

بهره گیری از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی در نمایشگاه بهاره/ ترافیک سنگین نمایشگاه درد سری برای شهروندان

بهره گیری از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی در نمایشگاه بهاره/ ترافیک سنگین نمایشگاه درد سری برای شهروندان
ترافیک حاکم بر نمایشگاه بهاره معضلی برای شهروندان این خیابان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خاورستان، چهارم اسفند سال جاری در بیرجند افتتاح نمایشگاه بهاره را داشتیم، نمایشگاهی که قرار است تا 10 اسفند برپا باشد تا مردم بتوانند اقلام مورد نیاز ایام عید خود را به راحتی تهیه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, , خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

به گفته جویبان معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت و معدن خراسان جنوبی، نمایشگاه‏ های عرضه مستقیم کالا و فروش های فوق العاده در سطح شهر از جمله راهبردهای موثر در کنترل و تنظیم قیمت بازار در ایام پایانی سال است.

,

 

,

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۱۱۰ غرفه اقلام مورد نیاز شهروندان را در آستانه سال نو عرضه می کنند، گفت: تمامی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله برنج، گوشت، آجیل، خشکبار، مواد غذایی، مواد شوینده، بهداشتی، کیف و کفش و لباس ارائه شده و دارای تخفیف 15 درصدی است.

,

, ,

 

,

سری به این نمایشگاه زدیم تا کم و کیف این نمایشگاه را از زبان خود مردم جویا شویم و نظر مردم را از زبان خودشان بشنویم.

,

 

,

شلوغی نمایشگاه خرید را سخت می کند

, شلوغی نمایشگاه خرید را سخت می کند, شلوغی نمایشگاه خرید را سخت می کند,

 

,

مجتبی صادقی یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: نمایشگاه بسیار شلوغ است و این موضوعی است که همیشه در این نمایشگاه شاهد هستیم و باعث می‌شود که خرید مشکل باشد.

, خبرنگار خاورستان،, خبرنگار , خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

تخفیف بسیار خوب در برخی غرفه ها

, تخفیف بسیار خوب در برخی غرفه ها, تخفیف بسیار خوب در برخی غرفه ها,

 

,

وی با اشاره به تخفیف بسیار خوب برخی از غرفه‌ها و تفاوت قیمت محصولات نمایشگاه با سایر مغازه‌ها، گفت: علی رغم اینکه قیمت‌ها مناسب است اما برخی از فروشندگان اجناس بی کیفیتی را در نمایشگاه عرضه می‌کنند.

,

 

,

مردم انتظار کیفیت اجناس را دارند

, مردم انتظار کیفیت اجناس را دارند, مردم انتظار کیفیت اجناس را دارند,

 

,

این شهروند ادامه داد: مردم انتظار دارند تا بهترین اجناس در این نمایشگاه عرضه شود و این موضوع مطمئنا تاثیر زیادی در رضایت مشتریان خواهد داشت چرا که کیفیت اکنون حرف اول را برای بسیاری از مردم می زند.

,

, ,

 

,

فاطمه مرکی از دیگر شهروندان نیز گفت: قیمت لبنیات در نمایشگاه خوب بود و حتی برند این محصولات مربوط به استان خودمان بود واین موضوع باعث می شود که رضایت از خرید محصولات داخل استان داشته باشیم.

,

 

,

وی با اشاره به گران فروشی در برخی از غرفه‌ها، گفت: این موضوع در تمامی غرفه‌ها نبود اما افرادی بودند که قیمت کالاهای آنها با بیرون تفاوتی نداشت و حتی بعضا گرانتر نیز بود.

,

 

,

این شهروند بیان کرد: برخی از اجناس در فروشگاه‌ها بی کیفیت بودند و یا در برخی از آجیل فروشی‌ها شاهد اقلامی بودیم که تازه نبودند و انگار مغازه‌داران فقط می خواهند که اجناس خود را به فروش برسانند و برایشان مهم نیست که اجناس مربوط به چه زمانی است.

,

 

,

وجود فروشندگان بومی از نقاط قوت نمایشگاه

, وجود فروشندگان بومی از نقاط قوت نمایشگاه, وجود فروشندگان بومی از نقاط قوت نمایشگاه,

 

,

یکی از مواردی که در این نمایشگاه به چشم می خورد این بود که اکثر فروشندگان بومی بودند و حتی تولیدکنندگانی نیز وجود داشتند که محصولات واحد تولیدی خود را به نمایشگاه آورده بودند که این موضوع جای امیدواری بسیاری دارد.

,

 

,

این نمایشگاه که یکی از مزیت های آن  تامین همه اقلام ضروری خانوار بود که سبب می شود که خریدار بتواند در یک محیط کالاهای اساسی خود را تهیه کند.

,

, ,

 

,

از جمله انتظارات مردم از این نمایشگاه کیفیت مناسب اجناس است و اگر به این مهم توجه لازم صورت گیرد رضایت حداکثری مردم را در پی خواهد داشت و لازم است که مسئولان برگزار کننده نمایشگاه توجه به این موضوع را داشته باشند.

,

 

,

توجه به اقتصاد مقاومتی در این نمایشگاه

, توجه به اقتصاد مقاومتی در این نمایشگاه , توجه به اقتصاد مقاومتی در این نمایشگاه ,

 

,

توجه به اقتصاد مقاومتی و فروش محصولات تولید استان را می توان از نقاط قوت این نمایشگاه برشمرد اما افرادی بودند که برای جذب مشتری از خارجی بودن اجناس خود می گفتند که این موضوع نیاز به فرهنگ سازی مناسب برای تبلیغ و استفاده از کالای داخلی دارد.

,

 

,

ترافیک خیابان غفاری و مقابل نمایشگاه یکی دیگر از معضلاتی است که در ایام برپایی نمایشگاه مردم و اهالی خیابان غفاری را با معضل مواجه کرده است.

,

, ,

هم چنین اینکه قرار است بزودی شاهد افتتاح بیمارستان رازی هم باشیم و با قرار گرفتن نمایشگاه در مقابل این بیمارستان و ترافیکی که در این خیابان حاکم می شود معضلی برای بیماران خواهد بود و روند خدمت رسانی به بیماران را به کندی مواجه خواهد کرد از این رو لازم است برای پارکینگ نمایشگاه و یا انتقال آن به مکان جدیدش فکر اساسی صورت بگیرد.

,

, ,

چندی پیش مرتضی یزدان شناس رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی در خصوص برگزاری نمایشگاه بهاره در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: ما در برگزاری نمایشگاه بهاره دچاریک پارادوکس شده ایم که از یک طرف مردم دوست دارند نمایشگاه برگزار شود اما از طرف دیگر نیز باتوجه به رکود بازار؛ چشم امید کسبه به انتهای سال است و با برگزاری نمایشگاه فشار بیشتری به بازار وارد می شود.

, خبرنگار , خبرنگار , خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،, ,

 

,

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌هایی که سال های گذشته برگزار می شد تا 27 اسفند ماه به طول می انجامید، افزود: تلاش ما این است که با برگزاری نمایشگاه در دهه اول اسفند فرصت 20 روز انتهایی سال را به بازار بدهیم تا کاستی های طول سال بازاریان جبران شود.

,

 

,

برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها مطمئنا از درخواست‌های مردم است چرا که با توجه به اوضاع اقتصادی خود تمایل دارند تا محصولی را با قیمت پایین‌تر تهیه کنند اما درخواست بازاریان که آنها نیز از جنس مردم هستند نیز به جا و درست است چرا که تمام انتظار آنها برای کسب درآمد فرارسیدن اینگونه فصول است.

,

 

,

امیدواریم تدابیری اندیشیده شود تا شاهد رفع برخی نواقص نمایشگاه و همچنین رضایت کسبه باشیم و این نمایشگاه فرصتی برای تمام مردم و کسبه باشد.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه