اخبار داغ

مشارکت ۸ هزار ورزشکار در جشنواره همگانی استعدادیابی ورزش همدان

مشارکت ۸ هزار ورزشکار در جشنواره همگانی استعدادیابی ورزش همدان
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت : ۸ هزار ورزشکار در جشنواره همگانی استعدادیابی ورزش همدان مشارکت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  همدان ورزش،علی ضمیری کامل روز دوشنبه در جمع روسای هیئت های ورزشی همدان اظهار کرد:این جشنواره با حضور کم نظیر ورزشکاران مستعد رده های سنی 8 تا 14 سال و در 6 رشته ورزشی به صورت سراسری در حال برگزاری است .
وی اضافه کرد:این جشنواره ورزشی به صورت سراسری در تمامی استان های کشور در حال برگزاری است و هر استان میزبانی سه تا پنج رشته ورزشی را انجام می دهد.
وی بیان کرد :استان همدان در هفت رشته ورزشی کشتی ،همگانی ،پینگ پنگ ،اسکیت ،جودو ،کبدی و دو ومیدانی میزبان جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی است .
ضمیری کامل افزود:هدف اصلی این جشنواره استعدادیابی رده های سنی 8 تا 14 سال است که با همکاری مطلوب آموزش و پرورش در سطح استان انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد:آیین پایانی این جشنواره نیز طی مراسمی بیستک ماه جاری به میزبانی سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار خواهد شد.
معاون ورزش همگانی با تاکید برلزوم برگزاری کیفی این جشنواره اظهار کرد:اجرای چنین رویداد مهمی با توجه به کشف استعداد ها می تواند زمینه گسترش روز افزون فرهنگ همگانی شدن ورزش در کشور و کسب افتخار و ارتقا غرور ملی از طریق شناسایی استعدادها در آینده و در میادین بین المللی المپیک ،جهانی و آسیایی را فراهم کند.
رئیس هیئت ورزش های همگانی استان دراین نشست گفت :آیین پایانی این جشنواره بیستم ماه جاری با حضور 6 هزار ورزشکار و خانواده ورزشکاران در سالن انقلاب برگزار می شود.
هادی سبزواری افزود :تمامی ورزشکاران با لباس متحدالاشکل در این جشنواره حضور دارند.
وی خاطر نشان کرد:در مراسم پایانی جشنواره علاوه بر مسئولان کشوری و استانی ،هنرمندان برجسته کشور به انجام برنامه های متنوع خواهند پرداخت .
نخستین جشنواره همگانی استعداد یابی ورزش همدان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه