اخبار داغ

رئیس شورای شهر بندرعباس:

بازار شب با هدف ساماندهی دستفروشان شهری ایجاد شد

بازار شب با هدف ساماندهی دستفروشان شهری ایجاد شد
رئیس شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: شب بازار از گذشته در شهر بندرعباس وجود داشته لذا ایجاد بازارچه دستفروشان با هدف ساماندهی دستفروشان و اشتغال برای افراد لحاظ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛در دو روز گذشته شاهد تجمع تعدادی از  کسبه بازار بزرگ بندرعباس بودیم که با اعتصاب خود به سیاست های شهرداری بندرعباس در خصوص استقرار دستفروشان در محل کسب و کارشان اعتراض کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این تجمع و اعتراض در حدی بود که تمامی کسبه بازار بندرعباس را در برگرفت که در شب گذشته با مسدود کردن خیابان بلوار ساحلی اتفاق افتاد.

,

 بازارچه های دوره ای راهی برای مشکل دستفروشان

,

پرویز سالاری، رئیس شورای شهر بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اتفاقات اخیر و تجمع کسبه بندرعباس گفت:دستفروشی در همه جای دنیا وجود دارد و این موضوع مختص شهر بندرعباس نیست .

, هرمز,

وی افزود:بندرعباس یک شهر تروریستی و گردشگری است و میزبان مسافران زیادی از گوشه وکنار کشور می باشد از این رو شب بازار از گذشته در شهر بندرعباس وجود داشته لذا ایجاد بازارچه دستفروشان با هدف ساماندهی دستفروشان و  اشتغال برای افراد لحاظ شده است.

,

رئیس شورای شهر بندرعباس اظهار کرد:ساعت شب بازار از بعد از تعطیلی بازار بزرگ شهر برپا می شود و در روزه های تعطیلی این قشر در زمان شب برای فروش ماحیتاج شهروندان و در صورت تعطیلی بازاریان فعالیت می کنند.

,

سالاری تاکید کرد: شهرداری باید در روزهای مشخص با برپایی بازارچه های دوره ای مانند یکشنبه بازار ، جمعه بازار حوزه فعالیت را  در محلات مختلف برای دستفروشان ایجاد کند.

,

وی افزود:مکانی که برای شب بازار در کنار ساحل تدارک دیده شده با هماهنگی فرمانداری،استاندار، شهردار و شورای شهر بوده تا افرادی که در کوچه ، بازار،  خیابان  و در پیاده روها مشغول به دستفروشی بودند ساماندهی و در امنیت تحت حفاظت نیروی انتظامی فعالیت خود را انجام دهند.

,

سالاری خاطرنشان کرد:دستفروشی در جامعه امری ضروری است و افرادی که مشکل اشتغال دارند از این طریق امرار معاش خواهند داشت لذا تمامی دستگاههای ذیربط باید در خصوص ارائه  امکاناتو رفع مشکل همکاری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه