اخبار داغ

امام جمعه اصفهان:

هیچ‌یک از مسئولان استان با تغییر فرماندار موافق نبودند/ فرماندار جدید خیرالموجودین است

هیچ‌یک از مسئولان استان با تغییر فرماندار موافق نبودند/ فرماندار جدید خیرالموجودین است
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: ما جز خیر و خوبی از آقای کفیل ندیدیم لکن تا جایی که من اطلاع دارم هیچ کدام ار مسئولان استان اصفهان با تعویض این مسئول در این شرایط حساس راضی و موافق نبودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار اصفهان عنوان کرد: از فضل الله کفیل کمال تشکر را داریم که با کمال وجود به مردم اصفهان خدمت کرد و جای هیچ‌گونه گلایه‌ای را باقی نگذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان,

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با اشاره به روایتی از امیرالمومنین مبنی بر اینکه عادل کسی است که مردم جز به نیکویی از او یاد نکنند افزود: ما جز خیر و خوبی از آقای کفیل ندیدیم لکن تا جایی که من اطلاع دارم هیچ کدام ار مسئولین استان اصفهان با این تعویص ایشان در این شرایط حساس راضی نبودند.

امام جمعه اصفهان پیرامون شخصیت فضل‌الله کفیل بیان کرد: او غیر از انجام وظیفه و اطاعت از قانون به هیچ چیز نظر نداشت، خطی و حزبی نبود و عین اعتدال بود اما متاسفانه عده‌ای این امر را به هم زدند و با این اقدام ناشایست برخلاف اعتدال رفتار کردند.

وی در رابطه با فرماندار جدیدالانتصاب خاطرنشان کرد: جناب آقای رضوانی در بین کسانی که قرار بوده به جای آقای کفیل انتصاب شوند خیرالموجودین است اما باید ببینیم در زمان مسئولیت چگونه رفتار می‌کند و الان زمان تعریف و تمجید نیست.

,
,
,
,
,

آیت الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه شناخت منطقه وسیع اصفهان در زمان نزدیک به ایام انتخابات کار مشکلی است افزود: امیدواریم استاندار جدید با آقای کفیل مشورت کنند و از او و تیم اجرایی ایشان کمک بگیرند، همچنین از تیم اجرایی فرماندار نیز انتظار می‌رود که با کمال میل در این مسیر همکاری کنند.

,

وی در تبیین یکی از ویژگی های بارز کفیل عنوان کرد: وی در ایام نابسامانی کشاورزان از نزدیک با کشاورزان صحبت می کرد و آنان را به آرامش دعوت می‌کرد و به خوبی توانست این ماجرا را همچون دیگر کارها مدیریت کند و آرامش و امنیت استان را حفظ کند.

,

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در بیان روایتی پیرامون مسئولیت‌پذیری افزود: امام علی(ع) فرموده اند: هر کس چیزی از امور مسلمین را سرپرستی می‌کند و مسئولیت کاری را بر عهده می‌گیرد و درب اتاقش را روی مردم ببندد او دائما در این پرده افتاده باشد(مردم را راه ندهد) او دائما در غضب خداوند و عنت اوست تا اینکه راه را برای ورود مردم باز کند و افراد حاجتمند بتوانند نیازهای خود را با او مطح کنند و امورش حل و فصل شود.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) پیرامون مسئولان صالح و شایسته یادآور شد: هرکس متولی امر مردم شود و درب را بر مردم باز بگذارد و به حرف آنان گوش کند و در امور آنان دقت کند، خداوند برخود واجب می‌داند که در روز قیامت ترسی نداشته باشد و او را به بهشت جاودان وارد می‌کند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه