اخبار داغ

در فضایی سرزنده و شاد برگزار شد:

آخرین نشست کتابخوان سال 95 در اسکله بندرترکمن + تصاویر

آخرین نشست کتابخوان سال 95 در اسکله بندرترکمن + تصاویر
آخرین نشست کتابخوان سال با حضور پرشور اعضا در اسکله بندرترکمن برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، در این نشست عذرا ملاح مسول کتابخانه سعدی بندرترکمن با اشاره به اهمیت فرهنگ مطالعه و استفاده از دقایق ارزشمند انسان برای بهره گیری از مطالب مفید اظهار داشت: نشست کتابخوان فرصتی ارزشمند برای به اشتراک گذاری کتابهایی است که فرصت مطالعه آن در دست نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

 وی با اشاره به اهمیت ارتقا سطح آگاهیهای انسان  افزود: نهادینه سازی فرهنگ مطالعه در جوامع نقش مهم و سازنده ای در پیشرفت و توسعه کشور دارد ، لذا علاقمندی مطالعه از همان اوان کودکی باید صورت گیرد تا لذت آن همواره در جان و روح بشر احساس و جاودانه  شود.

,

ملاح با تشکر از حضور پر نشات اعضا در نشستهای کتابخوانی که در طول سال برگزار شد خاطر نشان کرد: بی شک این نشستها حاصل تلاش دوستدارانی است که پرچمدار فرهنگ مطالعه و کتابخوانی هستند تا آن را به شکلی موثر و پرشور رونق دهند.

,

در آخرین نشست کتابخوان سال بیش از 5 کتاب از جمله دختران به عفاف رو می آورند تالیف وندی شلیط ، وقتی مهتاب گم شد حمید حسام ،خودی نشان دهید نجیب الله نوری ، فرهنگ نامه طلایی مهدی زارعی وعصبانیت آنقدرها هم بد نیست مایکل ماندین به اشتراک اعضا گذاشته شد.

,

آخرین نشست کتابخوان سال در پایان با طعم و بوی چاشنی ها غذاهای سالم همراه بود.

,

کتابهای ارائه شده در این نشست  در موضوعات فرهنگی ، علمی ، تغذیه ای ، ادبی و اخلاقی بود.

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه