اخبار داغ

جوابیه صنعت معدن تجارت خراسان جنوبی به خبر خاورستان + توضیحات

جوابیه صنعت معدن تجارت خراسان جنوبی به خبر خاورستان + توضیحات
سازمان صنعت معدن تجارت خراسان جنوبی در خصوص گزارش خاورستان جوابیه ای صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خاورستان، با توجه به خبر منتشر شده از پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، با عنوان سبک جدید افتتاحیه دولتی در خراسان جنوبی در بحران بی پروژه گی / سال 93 افتتاح پروژه-تعطیلی به خاطر عدم حمایت دولت -سال 95 دوباره افتتاح همان پروژه سازمان صنعت معدن تجارت خراسان جنوبی جوابیه ای ارسال کرد که منتشر می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، , با توجه به خبر منتشر شده از پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، با عنوان سبک جدید افتتاحیه دولتی در خراسان جنوبی در بحران بی پروژه گی / سال 93 افتتاح پروژه-تعطیلی به خاطر عدم حمایت دولت -سال 95 دوباره افتتاح همان پروژه سازمان صنعت معدن تجارت خراسان جنوبی جوابیه ای ارسال کرد که منتشر می گردد. , سبک جدید افتتاحیه دولتی در خراسان جنوبی در بحران بی پروژه گی / سال 93 افتتاح پروژه-تعطیلی به خاطر عدم حمایت دولت -سال 95 دوباره افتتاح همان پروژه,

 

,

, ,

 

,

گفتنی است سردبیر خاورستان ضمن تقدیر و تشکر از سازمان صنعت معدن و تجارت استان درخصوص ارسال جوابیه موارد ذیل در متن آن گزارش درج شده بود که هنوز پاسخی به آنها داده نشده است : 

, گفتنی است سردبیر خاورستان ضمن تقدیر و تشکر از سازمان صنعت معدن و تجارت استان درخصوص ارسال جوابیه موارد ذیل در متن آن گزارش درج شده بود که هنوز پاسخی به آنها داده نشده است : ,

1- اگر طبق ادعای آن سازمان اگر بهره برداری اول از کارخانه معدن مس دزوکی برای نمونه پایلوتی بوده و در افتتاحیه دوم مجتمع کامل آن به بهره برداری رسیده  اینکه یک مجتمع صنعتی دو بار آن هم ابتدا برای پایلوت بودن و دوم برای اتمام آن به افتتاح برسد شایسته نیست  . معمولا نمونه پابلوتی هر طرح به عنوان نمونه و آزمایش مورد استفاده قرار میگیرد  و بعد از تست پایلوتی مراسم افتتاحیه طرح کامل برگزار می گردد که این در جوابیه آن سازمان بدان پاسخ داده نشده است . 

,

2- همانطور که در متن آن گزارش آمده طی خبری که خبرگزاریهای محلی مخابره کرده اند متاسفانه در فاصله بین دو بهره داری طرح کارخانه فرآوری مس به کلی تعطیل شده است و بعد از آن با اضافه کردن چند دسنگاه دیگر دوباره به بهره برداری می رسد . این سوال هنوز باقی می ماند چه طور طرحی که افتتاح می شود تا زمانی که به تعطیلی کامل می رسد نزدیک یک سال بیشتر طول نمی کشد و بعد از آن با اضافه کردن چند دستگاه به عنوان طرح کامل افتتاح می گردد . البته مصداق چنین افتتاحیه هایی در کارخانه قند قهستان نیز مشاهده می شود که در دهه فجر سال گذشته افتتاح گردید ولی اکنون شاهد ورشکستگی این کارخانه و تجمع مدام کارگران آن هستیم . 

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه