اخبار داغ

بی‌توجهی مسئولان در مقابل غیرتمندان گمنام انقلاب شهرستان عنبرآباد قریب به سه سال شد!!!

بی‌توجهی مسئولان در مقابل غیرتمندان گمنام انقلاب شهرستان عنبرآباد قریب به سه سال شد!!!
شورای تبیین و مواضع بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در پی، بی‌توجهی مسئولان شهرستان عنبرآباد نسبت به مهمانانی که روزگاری برای میزبانی‌ آن‌ها سرودست می‌شکستند به مسئولین امر احداث یادمان شهدای گمنام شهرستان عنبرآباد تذکر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کرمان؛ شورای تبیین و مواضع بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در پی، بی‌توجهی مسئولان شهرستان عنبرآباد نسبت به مهمانانی که روزگاری برای میزبانی‌ آن‌ها سرودست می‌شکستند به مسئولین امر احداث یادمان شهدای گمنام شهرستان عنبرآباد تذکر داد.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

زمانیکه زمینهای تفتیده بیابان های جنوب و دره های عمیق غرب ایران در گیرودار خلق کم نظیرترین حماسه های دلاورمردان عاشق دین و میهن اسلامی، پیکر پاک این عزیزان را در خود پنهان می کرد شاید به فکر کمتر انسانی می رسید که خداوند دانا در این کار، حکمت بزرگی را قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کرمان,
,
,
,
,
,
,

حکمتی که نیاز به گذشت زمان داشت تا اسرار نهفته آن با گذشت دو سه دهه از شروع و پایان یکی از حساس ترین و کم نظیرترین برهه تاریخ پر فرود و فراز این سرزمین کهن برای مردم مومن و دلاور آن و نیز سایر انسانهای ساکن در نقاط دور و نزدیک کره زمین آشکار گردد .

,

چه سری داشت که پیکر جمع کثیری از شهیدان گرانقدر در عملیاتهای مختلف دوران دفاع مقدس و در جریان دفاع از دین مبین اسلام و تمامیت ارضی کشورمان مفقود و حتی پلاکهای شناسایی این عزیزان نیز گم شوند و چشمان گریان مادران و خواهرانشان را در طول سالیان دراز در انتظار بازگشت دلبندانشان بگذارد.

,

اکنون که سالها از پیروزی غرور آفرین ملت قهرمان و انقلابی ایران و سپاهیان اسلام در جنگی نابرابر که به سرکردگی نظام سلطه، زیاده خواه و ستمکار و با حمله مستقیم و همه جانبه نظامی ایادی آنان بر کشورمان تحمیل گردید می گذرد به درستی پاسخ این سوال را که چه حکمتی در مفقود شدن پیکر شهدای عزیزمان وجود داشت می یابیم.!!!!!

,

آری تقدیر این بوده است که این شهدا به محض نوشیدن شربت شیرین شهادت جسم مطهرشان به شکل گمنام بماند و با پایان دوران دفاع مقدس برای حداقل چندین دهه هر از گاهی پیکر گرانقدر تعدادی از این عزیزان در مناطق عملیاتی بیابانها و هورهای تفتیده جنوب و یا در دره ها و کوهستانهای سخت گذر غرب کشورمان براثر جستجوهای انجام شده کشف شوند و با انجام مراسم باشکوه تشییع و به خاکسپاری، عطر معنویشان در فضای شهرها و روستاهای مختلف کشورمان بپیچد.

,

هرچند خاطره ها و نام ارزشمند دوران دفاع مقدس هرگز از یادها فراموش نخواهد شد و چون برگ زرینی در تاریخ کشورمان و در تاریخ جهان ماندگار خواهد ماند ولی باتوجه به گذشت زمان و عوض شدن نسل ها، خداوند متعال چنین مصلحت دانسته که نسل فعلی نیز از فیوضات معنوی شهدای گرانقدر بی بهره نمانند. حال هر چه زمان می‌گذرد، غربت این شهیدان نازنین نیز بیشتر و بیشتر می‌شود. اگر زمان دفن این عزیزان و اتفاقات مربوط به محل دفن دوشهید گمنام از شهدای دفاع مقدس را مرور کنیم، خواهیم دید که تعصب و غیرت ما نیز نسبت به این مسئله روز به روز کمتر و کمتر شده است. چرا که با وجود گذشت حدود بیش از سه سال از دفن این گل‌های فاطمی هیچ اقدام شایسته ای برای  ساماندهی برای یادمان شهدای گمنام شهرستان عنبرآباد نیفتاده است.

,

شهدایی که عموم مردم شهرستان نیز علی‌الخصوص نسل جوان منطقه برای حضور آنها در این وادی لحظه شماری می‌کردند.

,

زیارتگاه شهدای گمنام که امروزه به محلی برای حضور ارادتمندان به شهداء تبدیل شده است، یادمان شهدای گمنام که می‌تواند به عنوان یک فضای معنوی و فرهنگی در نیر مطرح شود، !!!چرا بعد از گذشت بیش از سه سال همچنان مورد غفلت مسئولین قرار گرفته است!!!؟؟؟؟

,

انگار شهدا باید همچنان گمنام بمانند و کسی به فکر آنها نباشد.!!

,

چون اگر قرار بود با آمدن این شهدا به شهرمان اینگونه با آنها برخورد کنیم و فراموششان کنیم بهتر بود در همان بیابان‌های مناطق عملیاتی و جبهه‌ها می‌ماندند. !!!!

,

مسئولین و متولیان امر ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان عنبرآباد ….!!!

,

مگرفراموش کرده‌ایم این فرموده امام راحل را در وصف شهدای گمنام که فرمودند: «سلام من بر مفقودین عزیز که مونسی جز نسیم صحرا و پناهگاهی بجز مادرشان حضرت زهرا(س) ندارند.»؟؟؟؟

,

مسئولین محترم شهرستان عنبرآباد

,

آیا فراموش کردید که آرامش و آسایش امروزمان را مدیون چه کسانی هستیم.؟؟

,

شهدا شرمنده ایم !!!
شهدا شرمنده ایم !!!!
 

,
,
,

شورای تبیین و مواضع بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت و عنبراباد

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه