اخبار داغ

دبیرهیات نجات غریق و غواصی استان خراسان جنوبی:

برای برگزاری مسابقات با کمبود بودجه مواجه هستیم/ هیات نجات غریق و غواصی استان، استخری برای تمرین ندارند

برای برگزاری مسابقات با کمبود بودجه مواجه هستیم/ هیات نجات غریق و غواصی استان، استخری برای تمرین ندارند
دبیرهیات نجات غریق و غواصی استان خراسان جنوبی گفت: هیات استان به دلیل نبود استخر برای تمرینات و همچنین برگزاری مسابقات مشکلات بسیاری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا امامداد دبیرهیات نجات غریق و غواصی استان خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان اظهار کرد: فعالیت هیات نجات غریق در راستای تامین منجی غریق، آموزش آب درمانی یا ورزش درمانی وغواصی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

 
وی افزود: هر ساله دو نوبت برای آقایان و خانوم هایی که مهارت لازم را دارند 60 ساعت دوره آموزشی نجات غریق برگزار می شود.
 
دبیرهیات نجات غریق و غواصی با اشاره به فعالیت 341 نجات غریق در هیات استان، گفت: 213منجی در بخش آقایان و 128منجی در بخش بانوان فعالیت می کنند و در طول سال شش ساعت کلاس بازآموزی و آمادگی برای نجات غریق ها گذاشته می شود.
 
امامدادی با بیان اینکه کلاس های آموزشی در اردیبهشت ماه و خرداد ماه هر سال برگزار می شود، افزود: 22 مربی آب درمانی خانم در بخش بانوان و 22 نفر غواص که تعدادی از آن ها منجی غریق و تعدادی از نیروی آتش نشانی هستند در هیات استان فعالیت می کنند.
 
وی افزود: کلیه کلاس های مربی گری، داوری و مدرسی توسط خود فدراسیون در تهران برگزار می شود.
 
دبیرهیات نجات غریق و غواصی استان خراسان جنوبی بیان کرد: در سطح استان هر ساله چند مسابقه برگزار می شود که منتخبین این مسابقات در قالب یک تیم پنج نفره به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
 
امامدادی افزود: مسابقات کشوری به سه صورت ساحلی، دریایی و استخری برگزار می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: تیم استان در بین 10 تیم برتر کشور قرار دارد.
 
دبیرهیات نجات غریق و غواصی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه کلیه استخرها به صورت اجاره ای در دست بخش خصوصی قرار دارد، گفت: هیات استان به دلیل نبود استخر برای تمرینات و همچنین برگزاری مسابقات مشکلات بسیاری دارد.
 
امامدادی با اشاره به اینکه مکان هیات بسیار نامناسب است، گفت: تنها یک اتاق 10 متری در اختیار هیات نجات غریق وغواصی قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه برای برگزاری مسابقات با کمبود بودجه مواجه هستیم، گفت: در صورت اعزام تیم به مسابقات تنها مبلغی حدود چهار میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته می شود که بسیار ناچیز است وهیات نجات غریق و غواصی از طریق برگزاری کلاس های آموزشی این کمبود را جبران می کند.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه