اخبار داغ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

میزبانی بندرشهید رجایی برای افتتاح ۱۵ پروژه به ارزش ۹۵۵ میلیارد ریال

میزبانی بندرشهید رجایی برای افتتاح ۱۵ پروژه به ارزش ۹۵۵ میلیارد ریال
با حضور محمد سعیدنژاد" معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور و جمعی از مسئولان استانی، ۱۵ پروژه به ارزش ۹۵۵ میلیارد ریال امروز دوشنبه در بندرشهید رجایی افتتاح و به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ساحل، مسجد پیامبر اعظم(ص) بندر شهید رجایی امروز دوشنبه به مساحت چهار هزار متر مربع و ارزش ۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل،,

اله مرادعفیفی پور،مدیرکل بنادر ودریانوردی هرمزگان به هنگام بهره برداری از این پروژه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز افتخار داریم که ۱۵ پروژه دریایی و بندری و فرهنگی را به ارزش ۹۵۵ میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان بنادر و مشارکت بخش خصوصی افتتاح می کنیم.

,

وی افزود: ساخت سه فروند اسکله فلزی شناور چند منظوره و بهره برداری از یک فروند قایق جست وجو و نجات،لایروب بازسازی شده کاترساکشن ذوالفقار و مرحله اول احداث پایانه لجستیک کالا، فعال سازی زیرساخت فیبر نوری،تعمیر اساسی اسکله های فلزی شناور مسافری بندرشهید حقانی از مهم ترین این پروژه ها هستند.

,

مدیرکل بنادر و دریانوردی شهید رجایی افزود: خارج سازی لاشه ۲ فروند شناور غرق شده پر خطر در مسیر پر تردد دریایی، احداث مرکز خدمات آزمایشگاهی و نصب و راه اندازی مرکز تلفن VOIP بخش دیگری از ۱۵ پروژه این بندربزرگ کشور می باشد.

,

عفیفی پور افزود: در حوزه دریایی نیز دو پروژه سایت استعلام الکترونیک اجازه حرکت شناورها و سایت صدور اجازه حرکت الکترونیک کشتی ها مورد بهره برداری قرار گرفت.

,

این مقام عالی دریایی و بندری هرمزگان ضمن تشریح پروژه های سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شده در بندر شهید رجایی، بیان داشت: احداث فاز یک پایانه لجستیک کالا و کانتینر شرکت سینا با ظرفیت ۱۵۰ هزار TEUکانتینر و سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال از جمله این پروژه ها بود که ۱۳۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

,

به گفته عفیفی پور، احداث مرکز خدمات آزمایشگاهی اقیانوس سبز با هزینه ساخت و تجهیزات ۵۰ میلیارد ریالی و میزان اشتغال مستقیم ۳۰ نفر از دیگر طرح های عمرانی حوزه سرمایه گذاری در بزرگترین بندر تجاری کشور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه