اخبار داغ

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی تاکید کرد/

توجه ویژه دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی به دروس عملی و آزمایشگاهی

توجه ویژه دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی به دروس عملی و آزمایشگاهی
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی بر توجه ویژه دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی به دروس عملی و آزمایشگاهی در نیمسال دوم 96_95 تاکید کرد و از کلیه اعضای هیات علمی خواست تا با تعامل با دانشجویان به آنان در زمینه مشاوره علمی کمک نموده و در خلع ید انتشاراتی ها در ارایه کارهای آماده کمک نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجو پرس ، همایش بررسی مسائل  آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان با حضور اعضای هیات علمی ومدیران گروه در محل سالن آمفی تئاتر مرکز بیرجند برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجو پرس, دانشجو پرس,  ، همایش بررسی مسائل  آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان با حضور اعضای هیات علمی ومدیران گروه در محل سالن آمفی تئاتر مرکز بیرجند برگزار شد.,

 
مهدی ثقفی رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی در این همایش ضمن خداقوت و تشکر از زحمات کلیه اعضای هیات علمی در نیمسال اول سال تحصیلی  96_95، گفت: سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور از بهترین سیستم های آموزشی دنیاست که با زیرساخت های مناسب،مانند ارائه درس به صورت رفع اشکال فردی و الکترونیکی و آموزش دهی از طریق تلویزیون تعاملی توانسته نیاز های علمی،آموزشی و پژوهشی دانشجو را پاسخ داده و گام اساسی در تربیت نیروی انسانی این خطه اسلامی بردارد.

,
,

 

,

وی بر توجه ویژه دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی به دروس عملی و آزمایشگاهی در نیمسال دوم 96_95 تاکید کرد و از کلیه اعضای هیات علمی خواست تا با تعامل با دانشجویان به آنان در زمینه مشاوره علمی کمک نموده و در خلع ید انتشاراتی ها در ارایه کارهای آماده کمک نمایند.

,

 

,

 

,

رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی اعضای هیات علمی را تشویق به برگزاری دوره های آموزشی آزاد برای کارکنان و دانشجویان نمود تا با بهره گیری از این روش بار علمی دانشجویان بالا رفته و برای کارکنان نیز در عمل آموزش ضمن خدمت در جهت بهره وری و به روز شدن اتفاق بیفتد.

,

 

,

ثقفی در پایان ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز به همکاران علمی حاضر در جلسه، موفقیت های سال 95 را مرهون تعامل،همدلی و تلاش مضاعف دانست و از کلیه همکارانش خواست تا با بهره گیری از توشه 95 و با نگاه به سال 96 در رسیدن دانشگاه به قله های موفقیت تلاش نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه