اخبار داغ

مجمع بسیج شهرستان کبودراهنگ:

ازدواج آسان و بهنگام و واسطه گری در ازدواج

ازدواج آسان و بهنگام و واسطه گری در ازدواج
نهمین مجمع عمومی بسیج شهرستان کبودراهنگ با حضور مسئولین ادارات و اعضای کارگروه های مختلف در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور شهر کبودراهنگ برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ در ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س)نهمین مجمع بسیج راهبردی شهرستان کبودراهنگ در راستای تدابیر مقام معظم رهبری ذر سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور شهر کبودراهنگ با موضوع ازدواج آسان و بهنگام و واسطه گری در ازدواج با حضور فرماندارکبودراهنگ (رئیس مجمع)،سرهنگ بداغی(نائب رئیس اول) و شخصیت های حقیقی و حقوقی و صاحب نظران و اندیشمندان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ ,

در این مجمع فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان در مجمع و تسلیت به مناسبت شهادت سرور زنان عالم حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها هدف از برگزاری مجامع بسیج در این شهرستان را استفاده از تفکرات نخبگان بسیج در راستای مهار و خنثی سازی تهدیدات نظام و بهره گیری از این تفکرات در مسیر توسعه و پیش روی برنامه های انقلاب دانست.

,

 در این مجمع پس از مباحث مطرح شده توسط کارگروه ها و نظر سنجی صورت گرفته بین حاضرین در خصوص طرح های پیشنهادی موافقان و مخالفان به طرح نظرات خود پرداختند.

,

درپایان نیز طرح ارائه شده از گارگروه بانوان با موضوع ازدواج آسان و بهنگام و واسطه گری در ازدواج  با 149آراءمثبت از 160رای کلی به تصویب رسید.

,

 از بین نظرات مخالف و موافق این طرح  یک نفر به عنوان موافق و یک نفر به عنوان مخالف به بیان نظرات خود پرداختند.

,

در پایان این مراسم ضمن صدور بیانیه مجمع بسیج شهرستان  از دورده قشری بسیج مداحان و ادارت به عنوان رده های قشری برتر تجلیل شد.

,

متن بیانیه به این شرح است:

,

هرجا که نشانى از امریکا داشته باشد، سیه‏روزى و بدبختى بر مردم آن‏جا حاکم است.

,

هیچ ملتى تا به حال مثل ملت ما، رژیم مستکبر و زورگوى امریکا را تحقیر نکرد. امام خامنه ای مد ظله العالی

,

سلام به پیشگاه خداوند متعال که توفیق برگزاری نهمین  مجمع بسیج شهرستان رادر ایام فاطمیه به ما عنایت فرمودند . درود به روح پرفتوح بنیانگذارو معمار کبیر انقلاب اسلامی وشهدا ،سلام به پیشوا ومقتدایمان امام خامنه ای (مدظله العالی)

,

امید اصلی دشمن ایجاد شکاف و فرقه فرقه کردن مسلمانان و پراکندن آنان از حول محور ولایت است. این هدفی است که دشمن حاضر شده برای آن به رسواترین جنایت ها دست بزند و ننگ حمایت از جنایتکارترین تروریست ها را بپذیرد و یا با جریان هایی که سال ها ضد استکباری شناخته می شوند از در آشتی و همکاری در آید و این میدان کار را پیچیده تر کند.

,

در مقابل این دشمنی های پیچیده و گسترده، ملت عظیم الشان ایران تا کنون با هوشمندی و غیرت، پیروزی های خیره کننده ای را کسب کرده است امّا باید دانست که حفظ دستاوردها سخت تر از دستیابی به آنهاست.

,

این سنت الهی است که در طی مسیر کمال هر قدر به قله نزدیک تر شویم، حرکت سخت تر خواهد شد، لذا بدون شک، پیمودن ادامه این راه دشوارتر از مسیری است که تاکنون پیموده ایم، به ویژه آنکه دشمنان زخم خورده که خود را در آستانه فروپاشی کامل می بینند و طلوع خورشید تمدن اسلامی را نابودی کامل خود می دانند از هیچ توطئه و نقشه ای علیه ما فروگذار نخواهند کرد. لذا باید صفوف خود را مستحکم تر، عزم ها را راسخ تر و لوازم تداوم پیروزی ها را دقیق تر بشناسیم و به آن تمسک جوییم.

,

سالهاست که برنامه دشمن تغییر و استحاله سبک زندگی اسلامی – ایرانی از طریق جنگ نرم و زمینه سازی نفوذ و سپس سلطه است به فرموده مقام عظمای ولایت عوامل نفوذ در تمامی عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی امنیتی وارد شده اند. از مهمترین عوامل نفوذ، نفوذ فرهنگی است. به گونه‌ای که این شیوه نفوذ از علل و ریشه اساسی تغییر رفتار و سبک زندگی است و تا درون خانواده‌ها نشانه‌های کودتای فرهنگی خاموش محسوس است. از سوی دیگر بحران هویت و استحاله فرهنگی  زمینه‌سازاجرای نقشه‌های دشمن شده است. در شرایطی که استقامت و پایمردی و جهاد فرهنگی می تواند مانع بزرگی در مقابل نفوذ باشد.

,

راهکارهای برون رفت از وضع موجود: ایجاد جنبش مردمی، با بهره مندی جامعه از تمامی پتانسیل بسیج در همه بخشها که شامل مساجد، مدارس، دانشگاهها، سازمانها و ادارات، ضرورتی اجتناب ناپذیر است. باید جنبش فراگیر، تأمین ازدواج آسان و پایدار بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

,

تشکیل یک هیئت اندیشه ورز  منسجم با حضورهمه فعالان و افراد توانمند ،تشکیل تیم های رصد وجمع آوری اطلاعات درقالب ارتباط گیری وتکمیل پرسش نامه در سطح مساجدشهرستان برای احصای اصلی ترین مسائل و آسیب های موجود و نهایتا همدلی و همکاری و تقسیم وظایف میان متولیان و تشکل های فعال در امور خیریه  میتوانند گامهای اساسی در راه رسیدن به اهداف مد نظر در طرح ازدواجهای آسان وبهنگام در سطح  شهرستان  ولایت مدارکبودرآهنگ  باشد.

,

درپایان مجمع بسیج شهرستان باردیگر بااعلام مراتب خدمتگزاری به محضر مردم عزیز وتبعیت محض از ولایت امام خامنه ای عزیز ،آمادگی خود رابرای کمک به مسئولین محترم شهرستان درراستای  اجرای طرح کارگروه بانوان مجمع بسیج باعنوان ازدواج آسان وبهنگام وواسطه گری در ازدواج  احصاگردیده است اعلام می دارد.وازتمامی دستگاههایی که مجری  برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان هستند تقاضا دارد نسبت به اجرایی نمودن این برنامه ها اقدام نمایند.

,

                             من الله توفیق  09/12/95

,

مجمع بسیج شهرستان کبودرآهنگ

,

 

,

طبق بیانیه مجمع بسیج مقرر گردید یک هیئت اندیشه  ورز با حضور و ریاست مجمع بسیج شهرستان تشکیل و نسبت به اجرایی و عملیاتی کردن این طرح با حضور تمام نهاد ها و تشکلات فرهنگی شهرستان برگزار گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه