اخبار داغ

عبدوس در مراسم تودیع از نمایندگی ولی فقیه هلال احمر استان:

۲ فرزند مستاجر دارم/ هیچ چیزی را برای خودم نخواستم

۲ فرزند مستاجر دارم/ هیچ چیزی را برای خودم نخواستم
آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان سمنان با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سمنان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آئین تکریم حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر عبدوس نماینده سابق ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان سمنان و معارفه حجت الاسلام و المسلمین محمود نطنزی صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در این مراسم که حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جعیت هلال احمر کشور، محمدرضا خباز استاندار سمنان، حسن شکراللهی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و تعداد دیگری از مدیران استان در آن حضور داشتند ضمن تقدیر از تلاش های چند ساله حجت الاسلام عبدوس در دفتر نمایندگی فقیه هلال احمر استان، حکم حجت الاسلام نطنزی برای تصدی این مسئولیت قرائت شد.

,

نفع وجود هلال احمر به خود مردم باز می گردد

, نفع وجود هلال احمر به خود مردم باز می گردد,

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با تاکید بر مردمی بودن نهاد هلال احمر گفت: تلاشگران این جمعیت برای کمک به هم نوعان خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

,

معزی افزود: امدادگران هلال احمر وقتی برای کمک به محل حادثه می روند از فردی که نیازمند امداد است سوال نمی کنند که تو چه دین و مرامی داری و اهل کجا هستی و این را وظیفه خود می دانند که به همه انسانها امدادرسانی کنند.

,

وی با اشاره به کاهش شدید بودجه هلال احمر در سالهای 94 و 95 اذعان کرد: قرار بود هزار میلیارد تومان در دو سال اخیر به این مجموعه اختصاص داده شود اما فقط 100 میلیارد تومان ان پرداخت شد که منجر به بروز مشکلاتی شده است.

,

نماینده مقام معظم رهبری در هلال احمر ادامه داد: باید با فرهنگ سازی قوی در بین آحاد جامعه بتوانیم کمک های مردمی و بسشردوستانه را به این جمعیت هدایت کنیم چراکه نفع این مجموعه مستقیما به خود مردم باز خواهد گشت.

,

معزی با تقدیر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین عبدوس در جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: امیدوارم آقای نطنزی نیز در مسئولیت جدید خود به ارتقای سطح دینی و فرهنگی کارکنان خدوم هلال احمر استان سمنان کمک شایسته ای داشته باشند.

,

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت

, عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت,

محمدرضا خباز استاندار سمنان و عضو هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان نیز در این مراسم با اشاره به تلاش های حجت الاسلام عبدوس در دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اظهار کرد: آقای عبدوس علاوه بر موعظه و سخنرانی در ایفای مسئولیت های اجتماعی نیز توانمند است.

,

استاندار سمنان با بیان اینکه هیچ کس در جمهوری اسلامی نباید برای خود شانی جز شان خدمت قائل باشد افزود: همه باید فرصت خدمت به مردم را قدر بدانیم و از خداوند متعال بخاطر این توفیق سپاسگزار باشیم.

,

خباز ادامه داد: هیچ کس در خدمتگزاری به مردم حق بازنشستگی ندارد و همگان باید بنابر توصیه بزرگان تا آخرین لحظات عمر خود را برای خدمت به دیگران صرف کنند.

,

وی با اشاره به خدمات پرسنل و کارکنان جمعیت هلال احمر در طول سال تاکید کرد: هیچ یک از اعضای این جمعیت برای خدمتی که به مردم انجام می دهند توقع جبران ندارند که این باعث افتخار هلال احمر است.

,

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: رفتن آقای عبدوس از این مجموعه سخت است و البته خوشحالیم که آقای نطنزی عهده دار این مسئولیت خواهند شد لذا می توانیم بگوییم "عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت".

,

2 فرزند مستاجر دارم/ هیچ چیزی برای خودم نخواستم

, 2 فرزند مستاجر دارم/ هیچ چیزی برای خودم نخواستم,

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس نیز در سخنان خود با اشاره به تلاش هایش برای توسعه امکانات و زیرساختهای هلال احمر استان در کنار مدیران این مجموعه اظهار کرد: در حدود 28 سال گذشه زیر تمام برگه های مربوط به امور اداری را با نهایت دقت امضا کرده ام تا مبادا بدهکار خداوند و مردم باشم.

,

وی با بیان اینکه تا امروز حتی به اندازه یک سوزن نیز از بیت المال استفاده شخصی نکرده است گفت: حتی در مدت گذشته نه میزی داشتم و نه صدنلی، فقط یک کلید بود که آنرا هم امروز تحویل آقای نطنزی می دهم.

,

عبدوس با یادآوری استعفای دو سال قبل خود تصریح کرد: در آن زمان با نظر استاندار وقت و جمعی از مدیران بنا شد در این مجموعه ادامه فعالیت دهم.

,

نماینده سابق ولی فقیه در هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه تمام کتب خود را به کتابخانه ای اهدا کرده است گفت: من در تمام عمرم تلاش کرده ام صاف و زلال زندگی کنم و امروز دو فرزندم نیز مستاجر هستند و خودم هم پاک پاک این مجموعه را ترک می کنم.

,

هلال احمر در سخت ترین لحظات در کنار مردم است

, هلال احمر در سخت ترین لحظات در کنار مردم است,

حجت الاسلام و المسلمین محمود نطنزی نیز پس از این انتصاب با اشاره به جایگاه هلال احمر در امدادرسانی فوری به عموم مردم گفت: هلال احمر خود را متعلق به مردم می داند و تلاش می کند در سخت ترین لحظات در کنار مردم باشد.

,

نطنزی با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) تصریح کرد: ما باید فرهنگ و سیره فاطمی را در جامعه ترویج کنیم و با تبعیت از ولایت فقیه یاری گر دین خدا در کشور باشیم.

,

وی در پایان از تمام تلاشگران جمعیت هلال احمر استان سمنان قدردانی کرد و گفت: امیدوارم بتوانم در این مسئولیت موثر واقع شوم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه