اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی روستای خسروآباد فومن خبر داد؛

نشست بیش از یک متر پل بتنی روستای خسروآباد!

نشست بیش از یک متر پل بتنی روستای خسروآباد!
رمضان رحیمی خسروآبادی رئیس شورای اسلامی روستای خسروآباد از شکستگی و نشست بیش از یک متر پل بتنی روستای خسروآباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛رمضان رحیمی خسروآبادی رئیس شورای اسلامی روستای خسروآباد از شکستگی و نشست پل ارتباطی روستای خسروآباد خبر داد و گفت: با توجه به قرار گرفتن پل بتنی در این روستا و عبور و مرور اهالی از آن اخیرا دچار شکستگی و نشست بیش از یک متر شده و این امر مسبب بروز حوادث و نگرانی های زیادی برای اهالی گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهجت نیوز,

رحیمی افزود: تغییر و تحولات و عزل و نصب های پی در پی مسئولین موجب گردیده است که از نامه نگاری های مختلف ما نتیجه ای حاصل نگردد.

,

وی با ابراز گلایه از نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم فهیم روستای خسروآباد از نماینده و دیگر مسئولین انتظار دارند تا به فکر مشکلات آنها باشند و از هر گونه قول و وعده پرهیز کنند.

,

رحیمی در ادامه بیان داشت: اگر واقعا مردم ولی نعمت ما هستند پس چرا از داشتن کمترین امکانات محروم و بی بهره اند.

,

این عضو شورا فرارسیدن ایام نوروز را مزید به افزایش مسافران و گردشگران دانست و اضافه کرد: در ایام تعطیلات بسیاری از اهالی روستا که ساکن دیگر شهرها هستند به روستای خود باز می گردند حال اینکه ازدحام و افزایش روزانه مسافران از یک طرف و شکستگی و نشست پل هم از طرفی دیگر  احتمال بروز حوادث را تشدید می کند.

,

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: در طی چند ماه اخیر شاهد سقوط چندین خودرو داخل رودخانه در نیمه های شب بوده ایم.

,

شایان ذکراست که روستای خسروآباد با بیش از 250 خانوار و 600 نفرجمعیت در فاصله حدودا 11 کیلومتری شهرستان فومن واقع شده است.

,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه