اخبار داغ

در دیدار مدیر کل اداره راه با فرمانده سپاه فتح مطرح شد

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند کار جدی در حوزه راه است/افتتاح محور پاتاوه دهدشت تا پایان سال 96

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند کار جدی در حوزه راه است/افتتاح محور پاتاوه دهدشت تا پایان سال 96
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:در چند سال گذشته کارهای بسیار خوبی در حوزه راه در استان انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعدادی از همکاران خود با فرمانده سپاه فتح استان دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ، مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعدادی از همکاران خود با فرمانده سپاه فتح استان دیدار کرد.,
, ,

در این دیدار فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه ویراحمد ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: استان ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه راه دارد اما نیازمند کار و تلاش جدی مسئولان برای اتمام پروژه های این حوزه است.

,

سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه در چند سال گذشته کارهای بسیار خوبی در حوزه راه در استان انجام شده است، تصریح کرد: تفاوت های بسیار زیادی با سایر استانها در حوزه استاندارد سازی راه ها در استان داریم و باید یک کار جهادی در راه انجام شود.

,

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پایداری نظام و ایستادگی آن مدیون خون شهدا و رشادت های رزمندگان است، گفت: این اداره در دوران دفاع مقدس کارهای بسیار خوبی در قالب جهاد سازندگی در شهرها و روستاها انجام داده است.

,

علیمردانی با اشاره به اینکه در دوره مدیران گذشته کارها و پروژه هایی در اداره راه استان انجام شد، تصریح کرد: تعدادی از این پروژه ها به اتمام رسید و موارد دیگر نیز در حال اجرا هستند.

,

وی به مطالبات پیمانکاران در این اداره پرداخت و تاکید کرد: مقداری از بدهی های این پیمانکاران در قالب اسناد خزانه به آنها پرداخت شده است.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به پل سوم بشار یاسوج نیز اشاره ای داشت و گفت: این پروژه در سال جاری در قالب ماده 180 متاسفانه هیچ گونه اعتباری دریافت نکرده است.

,

وی افزود: در سال جاری نیز 62 میلیارد تومان استان در حوزه راه اعتبار ملی دریافت کرد.

,
, ,

علیمردانی با بیان اینکه 275 کییومتر راه روستایی با اعتبار 22 میلیارد تومان در استان به صورت ملی انجام شده است، اظهار کرد: می خواهیم اکثر راه های روستایی استان را چهار خطه کنیم.

,

وی به محور یاسوج به سمیرم اشاره داشت و گفت: 38 و نیم کیلومتر از این راه به اتمام رسیده و مابقی آن نیز در حال اجرا است .

,

مدیرکل اداره راه و شهرسازی پروژه راه ارتباطی دهدشت به پاتاوه را از دیگر پروژه های مهم استان نام برد و تاکید کرد: ان شاء الله این پروژه تا پایان سال 96 به بهره برداری می رسد.

,

وی اتصال راه یاسوج به آزاد راه اصفهان شیراز را از دیگر برنامه های این اداره نام برد و افزود:  برای اتمام این کار بیش از 1000 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و با قرارگاه خاتم الانبیاء برای واگذار این پروژه هماهنگی هایی شده است.

,

علیمردانی دیگر پروژه مهم و تاثیر گذار استان را جاده ارتباطی گچساران به گناوه نام برد و یادآور شد : این پروژه با اعتبار 150 میلیارد تومانی به پیمانکار واگذار شده و در حال اجرا است.

,

وی پروژه جاده ارتباطی شهرستان لنده به بهمئی و محور اقلید به یاسوج را از دیگر برنامه های این اداره نام برد.

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه