اخبار داغ

فرماندار صومعه سرا:

سرکشی از خانواده های معظم شهدا نباید مختص به ایام خاص باشد

سرکشی از خانواده های معظم شهدا نباید مختص به ایام خاص باشد
فرماندار صومعه سرا صبح امروز در جلسه شورای مورتی ایثارگران گفت:سرکشی از خانواده های معظم شهدا نباید مختص به مناسبتها و ایام خاص بلکه دوره ای و مستمر باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از واران خبر: فتح اللهی در جلسه شورای مشورتی ایثارگران که با حضور اعضای این شورا صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه قانون برای ما وظایفی در قبال ادارات مشخص کرده است، گفت؛ در برابر اداراتی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران که کارشان رسیدگی و حمایت از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران است ما علاوه بر وظایف قانونی وظیفه ای شرعی نیز برعهده داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, واران خبر,

وی از تحمل سختی ها ورنج و محنت توسط خانواده های معزز شهدا و ایثارگران عزیزمان از انقلاب تا کنون سخن گفت و بیان کرد؛  ما در برابر خون شهدا دینی به گردن داریم و ادای این دین محقق نخواهد شد مگر با تکریم و احترام به جایگاه شهدا و علی الخصوص خانواده های شهدای گرانقدر و ایثارگران.

,

فتح اللهی یادآور شد ؛ کشوری که استکبار جهانی از طرق مختلف در صدد ضربه زدن و آسیب رسانده به آن است تنها با رشادتها و دلاور مردیهای مردمش در کنار رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری توانسته عزت و سربلندی خود را حفظ کند.

,

فرماندار صومعه سرا ادامه داد؛ اگر جانبازی عضوی از تن خود را در راه اسلام از دست می دهد و یا خانواده ای فرزندی را تقدیم نظام می کند این فقدان تنها یک بعد ظاهری قضیه است و بعد دیگر که بعد معنوی نام دارد آن معامله ای است که با خدای خود انجام داده اند و اجر و مزد واقعی نزد پروردگارشان محفوظ خواهد ماند.

,

وی از فرزندانی سخن گفت که پدر خود را در راه انقلاب و کشور از دست داده اند وافزود نمی توان با هیچ کاری جای خالی و مهر ناب پدری را برای آن فرزند دوباره رقم زد و این چیزی نیست جز ایثار و فداکاری.

,

فتح اللهی با تاکید بر این موضوع که بازدید و سرکشی از خانواده های معظم شهدا نباید مختص به مناسبتها و ایام خاص بلکه دوره ای و مستمر باشد خاطر نشان کرد؛ در تمام دیدارها باید هر تقاضا یا حرفی که مطرح می شود سریع ثبت، عملیاتی و اعلام نتیجه گردد تا بتوانیم حداقل گوشه ای از فداکاریهای این عزیزان را جبران کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه