اخبار داغ

فرمانده سپاه بندرلنگه خبر داد:

پیکر مطهر چهار شهید گمنام در بندرلنگه تشییع و خاکسپاری می‌شود

پیکر مطهر چهار شهید گمنام در بندرلنگه تشییع و خاکسپاری می‌شود
فرمانده سپاه بندرلنگه از تشییع و خاکسپاری پیکر پاک چهار شهید گمنام دفاع مقدس در این شهرستان، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید حسین فاطمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار مروارید نیوز گفت: چهار شنبه  مصادف با 11 اسفند پیکر پاک و مطهر چهار شهید گمنام برای مراسم تدفین وارد شهرستان بندرلنگه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مروارید نیوز,

وی افزود: در این روز چندین مراسم تدارک دیده شده که از جمله برگزاری مراسم شبی با شهدا همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) که در یکی از حسینیه های مرکزی این شهرستان برگزار می گردد.

,

فرمانده سپاه بندرلنگه اضافه کرد: آیین تشیع پیکرهای این شهدای سرافراز راس ساعت 8:30 صبح روز پنج شنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از مقابل حرم شهدای گمنام تا شهرک امام مهدی (عج) تشیع، و دو 2 تن از این شهدا در این شهرک به خاک سپرده خواهند شد.

,

فاطمی ادامه داد: پیکر دو تن دیگر از این شهدای گمنام به بندر مقام بخش شیبکوه منتقل می شود که در بندر چارک نیز مراسمی تحت عنوان شبی با شهدا با حضور مردم و مسئولین برگزار میگردد همچنین در روز جمعه(13 اسفند) راس ساعت 14:30 پیکر این دو شهید گمنام از روستای شکروییه تا ورودی بندرمقام توسط مردم تشیع و در منطقه جانمایی شده بندرمقام به خاک سپرده خواهند شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه در پایان گفت: چهار شهید گمنامی که در شهرستان بندرلنگه تدفین می شوند به ترتیب 22 و 21 ساله در عملیات بدر و والفجر حضور داشتند دو تن دیگر 29 و 18 ساله در عملیات بدر منطقه شرق دجله و عملیات محرم منطقه شرهانی به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه