اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان؛

حرکت جهادی مبلغین در بخش چناررود با همت سپاه و روحانیت

حرکت جهادی مبلغین در بخش چناررود با همت سپاه و روحانیت
سرهنگ منصوری از کار جهادی سپاه و روحانیت در پی اعزام روحانی به مناطق محروم چنارود چادگان خبر داد و افزود: مشکلات بخش چنار رود را، نبود خانه عالم و همچنین انشعابات گاز و آب، نبود سرویس بهداشتی در مساجد است که رفع این مشکلات، عزم جدی مسئولان شهرستان را می طلبد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازچادگان نا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان گفت: مشکلات عمده بخش چنارود  چادگان، کمبود روحانی و بعد مسافت از مرکز شهرستان، فقر فرهنگی، نبود خانه عالم و زیر ساخت مناسب در مساجد بوده که باعث ایجاد فقر فرهنگی در این بخش شده است.سرهنگ علیرضا منصوری افزود: متاسفانه هنوز نهاد و سازمانی با شکل جدی، در جهت رفع مشکلات زیر ساختی این منطقه محروم گام موثری بر نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چادگان نا,

وی یادآور شد: البته لازم به ذکر است در سنوات گذشته  و ایام ماه مبارک رمضان، ماه محرم و صفر که روحانیون به این بخش  اعزام می شدند، به دلیل نبود خانه عالم  و زیر ساخت های اولیه مساجد با مشکلات متعددی  مواجه می شدند.

,

سرهنگ منصوری ادامه داد: به همت سپاه و مجموعه روحانیت معظم شهرستان، به ویژه حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و ائمه جمعه برنامه ریزی دقیقی طی چندین جلسه جهت اعزام روحانیت در روزهای پنجشنبه هر هفته به بخش  چناررود صورت گرفته است.

,

وی با بیان این که جلسات متعددی بین سپاه و روحانیت معظم و همچنین جلساتی در هر یک از روستاهایی که با الویت جمعیتی و ساختاری مناسب بوده اند برگزار شده است افزود: نتیجه این جلسات منجر به اعزام هشت نفر روحانی توسط  دو دستگاه سواری به هشت روستای بخش چناررود شده است.

,

سرهنگ منصوری خاطر نشان کرد: این برنامه ها از عصر روز پنج شنبه در سطوح مختلف ویژه کودکان، بانوان همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء، سخنرانی عمومی و اهدای جوایز در بین کودکان با استقبال مردم متدین این بخش مواجه شده است.

,

وی مشکلات دیگر در این بخش را، نبود خانه عالم و همچنین انشعابات گاز و آب، نبود سرویس بهداشتی در مساجد دانست و تأکید کرد: رفع این مشکلات، عزم جدی مسئولان شهرستان را می طلبد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان اظهار کرد: به امید آن که متولیان شهرستانی در پی اقدام عملی و انقلابی در جهت رفع نیازهای اولیه این مردم  مستضعف برآیند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه