اخبار داغ

دبیر کل جمعیت هلال احمر مطرح کرد؛

بم پایگاه مناسبی به منظور توزیع اقلام در زمان بحران در شرق و جنوب شرق کشور است

بم پایگاه مناسبی به منظور توزیع اقلام در زمان بحران در شرق و جنوب شرق کشور است
دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور گفت: دستور داده شد تا اقلامی که از قبل در انبار ها باقی مانده است میان سیل زدگان توزیع شود و سپس جهت شارژ انبارها اقدام خواهیم کرد ضمن اینکه این انبارها پایگاه بسیار خوبی برای توزیع اقلام مورد نیاز در زمان بحران برای شرق و جنوب شرق کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارگ نیوز؛ مصطفی محمدیون دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: انبارهای جمعیت هلال احمر بم جوابگو است اما نیاز به تقویت بیشتر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به,  نقل از , ارگ نیوز, ؛ مصطفی محمدیون دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: انبارهای جمعیت هلال احمر بم جوابگو است اما نیاز به تقویت بیشتر دارد.,

وی افزود: دستور داده شد تا اقلامی که از قبل در انبار ها باقی مانده است میان سیل زدگان توزیع شود و سپس جهت شارژ انبارها اقدام خواهیم کرد ضمن اینکه اینن انبارها پایگاه بسیار خوبی برای توزیع اقلام مورد نیاز در زمان بحران برای شرق و جنوب شرق کشور است.

,

این مسئول بیان داشت: این انبارها جهت تامین اقلام مورد نیاز بم، ریگان، فهرج، قلعه گنج، ایرانشهر، نیکشهر و چابهار را نیز می تواند پوشش دهد.

,

محمدیون گفت: در حال حاضر این امکان وجود ندارد که در بم بالگرد مستقر شود مگر اینکه با بودجه دولت و مجلس بتوانیم تعداد بالگرد ها را به سطح 40 فروند برسانیم و در این صورت قطعا با توجه به امکانات موجود در بم یک فروند بالگرد را در این منطقه مستقر می کنیم.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه