اخبار داغ

بمناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه؛

برگزاری همایش فاطمه شناسی در دانشگاه پیام نور تالش

برگزاری همایش فاطمه شناسی در دانشگاه پیام نور تالش
بمناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه همایش فاطمه شناسی در دانشگاه پیام نور مرکز تالش بزگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مریان خبر ؛ به همت کانون انجمنهای علمی و باحضور حجت الاسلام میر قیصری نماینده نهادمقام معظم رهبری در دانشگاه، امیر انتخابی رئیس دانشگاه پیام نور تالش، مسئولین انجمنهای علمی دانشگاه و دانشجویان این دانشگاه همایش فاطمه شناسی در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مریان خبر,

در ابتدای این مراسم مجتبی قاسم زاده مسئول کانون انجمنهای علمی دانشگاه ضمن خیر مقدم گویی به مسئولین و دانشجویان حاضر قطعه شعری در مورد ایام فاطمیه خواندو سین برنامه را اعلام کرد.

,

در ادامه برنامه حجت الاسلام میر قیصری از اساتید حوزه علیمه قم و نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در پرسش و پاسخ دانشجویی در مورد ابعاد وجودی حضرت زهرا (س) صحبت کرد.

,

وی در پاسخ به سوال یک دانشجو که به عدم رعایت حجاب توسط عده ای گفت: ۸۰ درصد کسانی که حجاب را رعایت نمی کنند ، اطلاع از فلسفه حجاب ندارند.

,

این استاد حوزه و داتشگاه ادامه داد: حجاب ابداع مسلمانان نبود ولی مورد تایید اسلام قرار گرفت، وقتی شما در تاریخ ایران قبل از اسلام دقت کنید زن را با حجاب خواهید یافت، عرف حجاب این است انسان را در جامعه انگشت نما نکند.

,

حجت الاسلام میرقیصری در ادامه گفت: حضرت زهرا(س) در چند بعد می توان نگاه کرد، ایشان دختر آخرین پیامبر بودند، همسر حضرت علی (ع) و مادر امام حسن (ع) و حسین(ع) بودند.

,

 دکتر انتخابی رئیس مرکز هم دقایقی در مورد حضرت زهرا(س) صحبت کردو خواستار مطالعه دانشجویان در مورد زندگی حضرت شد.

,

همچنین به مناسبت ایام فاطمیه مسابقه سیر در سیره حضرت فاطمه (س) در دانشگاه پیام نور برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه