اخبار داغ

حال ناخوش جاده های مراکز توریستی تالش

حال ناخوش جاده های مراکز توریستی تالش
در آستانه سال نو و مسافرت های نوروزی جاده های مراکز توریستی تالش حال خوشایندی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مریان خبر ؛ جاده و راه سالم، از نعمت های بسیار مهمی به شمار می آید که در تأمین  امنیت حمل و نقل  تأثیر به سزایی دارد و راه مناسب و مطمئن، یکی از عوامل مهم در حمل و نقل بار و مسافر و کنترل مرگ و میر و تصادف در جاده هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مریان خبر,

شهرستان تالش که از زیباترین شهرستانهای استان گیلان می باشد  می توان از این مزیت نسبی این منطقه برای رهایی از برخی مشکلات استفاده کرد.

,

اما منظره های زیبای این شهرستان امروزه با جاده های پر چاله و چوله اش مخدوش شده و در زمانی که کمتر از یک ماه مانده به ایام نوروز وضع جاده های این دیار در بدترین شکل خود قرار دارد.

,

در این میان وضعیت مکان های توریستی تالش مثل طرح ساحلی قروق، پارک جنگلی و سورتمه ریلی سیاه داران و منطقه کیشون بن (کیش دیبی) وضعیت مناسبی را ندارد و مانند جاده های زمان جنگ می باشد که انگار در جاده خمپاره خورده است.

,

جالب اینجاست که مسئولان شهرستان برای افتتاح پروژه های عمرانی در دهه فجر از همین جاده پر چاله و خمپاره زده عبور کرده و در محله پایین تر پروژه افتتاح کردند.

,

امیدوارم اگر مسئولان شهرستان به فکر مردم تالش نیستند،به فکر آبروی شهرستان باشند که تا چند هفته بعد پذیرای مهمانان نوروزی خواهندبود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه