اخبار داغ

معاون صندوق کارآفرینی امید کشور:

فرصت‎های شغلی جدید در شهرها و روستاهای گلستان ایجاد می‎شود / زنجیره نوغانداری با 16 میلیارد ریال تکمیل می‎شود

فرصت‎های شغلی جدید در شهرها و روستاهای گلستان ایجاد می‎شود / زنجیره نوغانداری با 16 میلیارد ریال تکمیل می‎شود
معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور از ایجاد فرصت‎های شغلی در شهرها و روستاهای استان گلستان خبر داد و گفت: این صندوق با حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک در ایجاد فرصت‎های شغلی کارنامه خوبی برجای گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ علی اصحابی صبح امروز در بازدید از ظرفیتها و توانمندیهای استان گلستان وطرح‎های تولیدی و اشتغالزایی مورد حمایت صندوق اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید در راستای اجرای طرح تکاپو در استان گلستان به طرح ها و کسب وکارهاتسهیلات پرداخت می‎کند تا فرصت‎های شغلی و رونق اقتصادی در شهرها و روستاهای این استان ایجاد و قوت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با اشاره به طرح تکمیل زنجیره نوغانداری در استان تصریح کرد: زنجیره نوغانداری در قالب پرورش کرم ابریشم،ایجاد توتستان، کارگاه  نخ ریسی و ... با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال تکمیل خواهد شد.

,

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور افزود: زنجیره نوغانداری از ابتدای سال 1396 در تعدادی از روستاهای شهرستانهای شرق استان اجرایی خواهد شد و به تولیدکنندگان  تسهیلات قرض الحسنه  پرداخت می‎شود.

,

اصحابی از تصویب طرح مرکز نگهداری معلولین در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و ابراز کرد: صندوق کارآفرینی امید برای اجرای این طرح یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد کرد،و با راه‎اندازی این طرح  زمینه ایجاداشتغال برای بیش از  10 نفر فراهم می‎شود.

,

بر اساس این گزارش؛ معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور به منظور تصویب طرح‎های مختلف خرد و کوچک تولیدی و اشتغالزایی به استان گلستان سفر نمودندواز طرح‎های کیک و شیرینی سنتی در گنبد کاووس و طرح میوه خشک کنی در روستای دوزالوم و بازارچه مرزی اینچه برون و ....بازدید نمودند، ایشان ازآغاز ارائه تسهیلات به طرح‎های تصویب شده در نیمه دوم  فرودین ماه سال آینده خبر دادند .

,

photo 2017 02 27 10 10 57

, photo 2017 02 27 10 10 57,

photo 2017 02 27 10 11 02

, photo 2017 02 27 10 11 02,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه