اخبار داغ

همزمان با دهه دوم فاطمیه؛

تشییع وتدفین پیکر ٤ شهیدگمنام در پارسیان

تشییع وتدفین پیکر ٤ شهیدگمنام در پارسیان
فرمانده سپاه شهرستان پارسیان از تشییع وتدفین پیکر چهار شهید گمنام همزمان با دهه دوم فاطمیه در شهرستان پارسیان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛سرگرد مؤذن نسب فرمانده سپاه پارسیان درگفتگو با  پارسیان خبربا اعلام این خبر گفت:دوشهید گمنام ٢٧ و ٣٣ ساله که در منطقه جزیره مجنون و شرق دجله تفحص شده اند،روزچهارشنبه بر دستان مردم شهیدپرور شهر پارسیان تشییع وبه سمت شهر کوشکنار برای تشییع وتدفین خواهند رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر, پارسیان خبر,

وی افزود:دو شهیدگمنام٢٠و٢١ ساله که در شرق دجله وزبیدان تفحص شده اند نیز طی یک مراسم باشکوه درشب شهادت حضرت زهرا(س) با آنها وداع خواهد شد و در روز شهادت نیزمراسم تشییع وتدفین باحضور همه اقشار مردم برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه پارسیان حضور شهدای گمنام در هر شهری را مایه برکت عنوان کرد و تصریح کرد: در تلاش هستیم تا یادمان شهدای گمنام تبدیل به یک مرکز فرهنگی برای هر شهری شود و از پتانسیل آن برای اشاعه ،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، اهداف و آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای دفاع مقدس استفاده شود.

,

مؤذن نسب ادامه داد: یکی از وظایف مردم در دوران پس از دفاع مقدس ارج نهادن به مقام شهدا و هر چه با شکوه برگزار کردن مراسمات شهدا است چرا که  شهدا دین خود را به وطن و ما ادا کردند و ما نیز باید دین خود را نسبت به آنها با گرامی داشتن یاد و خاطرشان ادا کنیم.

,

‎وی به تجربه خوب و مطلوب شهرستان پارسیان در تشییع ده شهید گمنام درسال جاری اشاره وخاطرنشان کرد: انتظار می رود این مراسم نیز همانندمراسم پیشین با شکوه هرچه تمام تر و در خور شأن شهدا برگزار شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه