اخبار داغ

پیکر مطهر 20شهید گمنام در هرمزگان تشییع می شود+ جزئیات

پیکر مطهر 20شهید گمنام در هرمزگان تشییع می شود+ جزئیات
پیکر مطهر بیست شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه(س) در شهرستان های استان هرمزگان تشییع و به خاک سپرده می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ استان هرمزگان همزمان با ایام دهه فاطمیه میزبان پیکر مطهر بیست شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس می باشد.و هرمزگانی ها به رسم مهمان نوازی چند روزی است که خود را برای استقبال از این لاله های پرپرشده آماده می کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز, ؛ استان هرمزگان همزمان با ایام دهه فاطمیه میزبان پیکر مطهر بیست شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس می باشد.و هرمزگانی ها به رسم مهمان نوازی چند روزی است که خود را برای استقبال از این لاله های پرپرشده آماده می کنند. ,

طبق برنامه اعلام‌شده از سوی اداره کل بنیاد حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان مراسم استقبال از این شهدای مطهر سه شنبه 10 اسفندماه راس ساعت 8:30 با حضور مردم، مسئولان و نیروهای نظامی در فرودگاه بین المللی بندرعباس برگزار می شود.

,

پیکر پاک این شهدای گرانقدر پس از انجام مراسم تشییع در بندرعباس جهت تدفین به شهرستان های فین، تازیان، شمیل، تخت، بندرلنگه، پارسیان، میناب و بشاگرد منتقل می شوند.

,

 

,

 تشییع و تدفین پیکر پاک هشت شهید گمنام در بندرعباس

,  تشییع و تدفین پیکر پاک هشت شهید گمنام در بندرعباس,

اباذر سالاری، فرمانده ناحیه بسیج بندرعباس  با اشاره به میزبانی استان هرمزگان از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: مراسم استقبال از پیکر پاک 20 شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح روز سه‌شنبه دهم اسفندماه در فرودگاه بین المللی بندرعباس با حضور مردم، مسؤولان و فرماندهان نظامی برگزار می شود.

,

وی افزود:  پیکر این شهدای گرانقدر همان روز راس ساعت ۱۵ از چهار راه شهید مطهری(گلزار شهدای گمنام)  به سوی حرم امامزاده سید مظفر (ع) با حضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه هرمزگان تشییع می شود.

,

فرمانده ناحیه بسیج بندرعباس با بیان اینکه مقدمات لازم جهت تشییع و تدفین هشت شهید گمنام در چهار نقطه شهرستان با حضور سردار باقر زاده،رئیس ستاد مفقودین کشور در حال آماده سازی می باشد، اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در روز چهارشنبه برنامه تشییع و تدفین دو تن از این شهدا در شهر تازیان پایین با حضور مردم شهید پرور این شهر صورت می گیرد.

,

سالاری ادامه داد: صبح روز پنج شنبه، مراسم استقبال و تشیع و تدفین دو تن دیگر از شهدا در دهستان شمیل و در ساعت ۱۵ همین روز تشیع و تدفین دو تن دیگر از شهدای گمنام در شهر تخت  و نیز دو تن دیگر از شهدای گمنام در شهر فین تشییع و به خاک سپرده می شوند.

,

وی تصریح کرد: با توجه درخواست های مکرر اهالی محلات، مساجد و دانشجویان دانشگاه ها با هماهنگی بسیج دانشجویی و حوزه های بسیج فضای برخی از دانشگاه های استان و محلات شهر با وجود پیکرهای مطهر شهدا عطرآگین می شود.

,

فرمانده ناحیه بسیج بندرعباس  با بیان اینکه مراسم یادواره شهدای دانش آموز و شهدای گمنام به همت اداره آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ۲ بندرعباس در روز چهارشنبه با حضور این لاله ها برگزار می شود، خاطرنشان کرد: از همه مردم شریف و شهید پرور دعوت می شود تا در ایام فاطمیه حضور پررنگی در تشییع شهدای گمنام داشته باشند.

,

 

,

پیکر مطهر چهار شهید گمنام در بندرلنگه تشییع و خاکسپاری می‌شود

, پیکر مطهر چهار شهید گمنام در بندرلنگه تشییع و خاکسپاری می‌شود,

سید حسین فاطمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار مروارید نیوز گفت: چهار شنبه  مصادف با 11 اسفند پیکر پاک و مطهر چهار شهید گمنام برای مراسم تدفین  وارد شهرستان بندرلنگه می شود.

, مروارید نیوز,

وی افزود: در این روز چندین مراسم تدارک دیده شده که از جمله برگزاری مراسم شبی با شهدا همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) که در یکی از حسینیه های مرکزی این شهرستان برگزار می گردد.

,

فرمانده سپاه بندرلنگه اضافه کرد: آیین تشییع پیکرهای این شهدای سرافراز راس ساعت 8:30 صبح روز پنج شنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از مقابل حرم شهدای گمنام تا شهرک امام مهدی (عج) تشیع، و دو 2 تن از این شهدا در این شهرک به خاک سپرده خواهند شد.

,

فاطمی ادامه داد: پیکر دو تن دیگر از این شهدای گمنام به بندر مقام بخش شیبکوه منتقل می شود که در بندر چارک نیز مراسمی تحت عنوان شبی با شهدا با حضور مردم و مسئولین برگزار میگردد همچنین در روز جمعه(13 اسفند) راس ساعت 14:30 پیکر این دو شهید گمنام از روستای شکروییه تا ورودی بندرمقام توسط مردم تشییع و در منطقه جانمایی شده بندرمقام به خاک سپرده خواهند شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه در پایان گفت: چهار شهید گمنامی که در شهرستان بندرلنگه تدفین می شوند به ترتیب 22 و 21 ساله در عملیات بدر و والفجر حضور داشتند دو تن دیگر 29 و 18 ساله در عملیات بدر منطقه شرق دجله و عملیات محرم منطقه شرهانی به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

,

تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام در روستای کشپیری میناب

, تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام در روستای کشپیری میناب,

رضا ترابی  فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع فرماندهان نواحی شرق هرمزگان  در میناب گفت: شهدا با استقامت و ایستادگی خود در برابر دشمنان امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و امروز بعنوان راهروان راه شهدا در پاسداشت و تقویت روز افزون این امنیت پایدار تلاش کنیم.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: امنیت پایدار حاکم در جمهوری اسلامی ایران حاصل ریختن خون هزاران شهیدی است که در عملیات های مختلف نقش اساسی ایفا کردند و نگذاشتند نااهلان بر ما مسلط شوند.

,

ترابی با تاکید بر اینکه هر گونه روزنه نفوذ بر دشمن باید در منطقه بسته شود، اظهار داشت: با الگو گرفتن از سرمشق و زندگی نامه شهدا روز به روز بر نقاط قوت افزایش و نواقص ها رفع شود و برای رسیدن به یک امنیت پایدار در گام اساسی برداشته شود.

,

وی با اشاره به تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در شهرستان میناب تصریح کرد: همه باید بعنوان یک رهرو راه شهید ضمن میزبانی از حضور شهدا، جایگاه و مقام شهدای گمنام را به نسل جوان انتقال دهیم.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از تشییع و تدفین پیکر 20 شهید سرافراز در هرمزگان خبرداد و گفت: پیکر مطهر یک شهید گمنام در در روستای کشپیری (والی‌شهر) میناب تشییع و با حضور خانواده معزز شهدا به خاک سپرده می شود.

,

روستای کشپیری از توابع بخش سندرک، با ۲۰۰ نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری مرکز شهر میناب واقع شده است.

, روستای کشپیری از توابع بخش سندرک، با ۲۰۰ نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری مرکز شهر میناب واقع شده است.,

تشییع وتدفین پیکر مطهر ٤ شهیدگمنام در پارسیان

, تشییع وتدفین پیکر مطهر ٤ شهیدگمنام در پارسیان,

مؤذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان اظهار کرد:دوشهید گمنام ٢٧ و ٣٣ ساله که در منطقه جزیره مجنون و شرق دجله تفحص شده اند، روزچهارشنبه بر دستان مردم شهیدپرور شهر پارسیان تشییع و به سمت شهر کوشکنار برای تشییع وتدفین خواهند رفت.

,

وی افزود:همچنین دو شهیدگمنام٢٠و٢١ ساله که در شرق دجله وزبیدان تفحص شده اند نیز طی یک مراسم باشکوه درشب شهادت حضرت زهرا(س) با آنها وداع خواهد شد و در روز شهادت نیزمراسم تشییع وتدفین باحضور همه اقشار مردم برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه پارسیان حضور شهدای گمنام در هر شهری را مایه برکت عنوان و تصریح کرد: در تلاش هستیم تا یادمان شهدای گمنام تبدیل به یک مرکز فرهنگی برای هر شهری شده و از پتانسیل آن برای اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، اهداف و آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای دفاع مقدس استفاده شود.

,

 مؤذن نسب ادامه داد: یکی از وظایف مردم در دوران پس از دفاع مقدس ارج نهادن به مقام شهدا و هر چه با شکوه برگزار کردن مراسمات شهدا است، زیرا شهدا دین خود را به وطن و ما ادا کردند و ما نیز باید دین خود را نسبت به آنها با گرامی داشتن یاد و خاطرشان ادا کنیم.

,

‎وی به تجربه خوب و مطلوب شهرستان پارسیان در تشییع ده شهید گمنام درسال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار می رود این مراسم نیز همانندمراسم پیشین با شکوه هرچه تمام تر و در خور شأن شهدا برگزار شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه