اخبار داغ

هزینه خسارت‌های سیل اخیر به منازل خانواده‌های شهدا پرداخت شود

هزینه خسارت‌های سیل اخیر به منازل خانواده‌های شهدا پرداخت شود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگان هرمزگان خطاب به معاونان خود گفت: هزینه خسارت‌های سیل و بارندگی‌های اخیر به منازل مسکونی خانواده‌های شهدا و ایثارگر از طریق بیمه البرز در اسرع وقت پیگیری و به آنها پرداخت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ساحل، محمدرضا پاکدامن در نشست شورای معاونان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، با اشاره به نامگذاری روز شهید در روز ۲۲ اسفندماه اظهار داشت: در آستانه هفته شهید، یکی از برنامه‌های اولویت دار بنیاد تکریم از مادران و همسران شهدا قرار گیرد و نسبت به این مهم می‌بایست اهتمام ویژه‌ای داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل،, ندای ساحل،,

وی در ادامه ایثارگران و شهدا دفاع مقدس را مقربان درگاه الهی و افتخار نظام دانست و بیان داشت: اگر ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان نبود هرگز نمی‌توانستیم افتخار پیروزی در دفاع مقدس را کسب کنیم.

,

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگان استان، اقتدار امروز کشور را مدیون جامعه ایثارگری دانست و گفت: آرامش امروز کشور مرهون مجاهدت‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های نبرد از جان خود گذشتند.

,

پاکدامن خدمت به شهدا و خانواده شهدا را وظیفه خود و تمامی مسئولان دانست و از اقدامات این بنیاد در راستای خدمت گزاری به خانواده شهدا نام برد.

,

وی گفت: اقدامات لازم از طریق بیمه البرز در جهت رسیدگی هر چه بیشتر به منازل خانواده‌های شاهد و ایثارگر که در اثر بارندگی‌ها و سیل اخیر دچار خسارت شده‌اند انجام و در اسرع وقت هزینه‌هایی به خانواده‌های شهدا پرداخت شود.

,

طرح پایش سلامت تا قبل از سال انجام شود

, طرح پایش سلامت تا قبل از سال انجام شود,

پاکدامن در ادامه خطاب به معاونان خود با بیان اینکه طرح پایش سلامت خانواده‌های شاهد و ایثارگر باید تا قبل از پایان سال جاری در سراسر استان به پایان برسد، افزود: راهنمایی‌های لازم در جهت جذب وام‌های خرید و ساخت مسکن نیز به خانواده‌های شاهد و ایثارگر پیگیری و دنبال شود.

,

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگان هرمزگان در پایان ضمن تاکید نظم در کار و حضور فعال در مراسم‌ها و یادواره‌های شهدا، پیگیری جدی برای مرمت سازی تابلو تصاویر شهدا در سراسر استان، نامگذاری معابری و اماکنی که به نام شهدا نامگذاری نشده اند از طریق شهرداری و دهیاری‌ها در اسرع وقت را از دیگر وظایف معاونان این سازمان برشمرد.

,

خاطرنشان می شود، استان هرمزگان یک هزار و ۲۵۰ شهید و ۲ هزار و ۴۴۶ جانباز را در طول دفاع مقدس تقدیم کرده است.  رئیس و معاونان بنیاد شهید هرمزگان صحبت های خود را با قرائت وصیت نامه شهید سعید موسی آغاز کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه