اخبار داغ

در حضور اسکی بازان برتر سراسر کشور؛

تیم اسکی نوجوانان استان اصفهان قهرمان کشور شد+نتایج

تیم اسکی نوجوانان استان اصفهان قهرمان کشور شد+نتایج
تیم اسکی نوجوانان استان اصفهان در مسابقات اسکی قهرمانی کشور که در پیست اسکی فریدونشهر برگزار شد، به مقام اول دست پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پونه زار، مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی کشور که در پیست اسکی فریدونشهر آغاز شد امروز با رقابت نونهالان و نوجوانان در رشته مارپیچ کوچک پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پونه زار,

در رقابت های انفرادی مارپیچ کوچک در رده نونهالان رهام صبا از استان تهران، سیداکبر صید از استان البرز و علیرضا ملک نصب از استان فارس و در رده نوجوانان حامد عطایی از استان اصفهان، علی کلهر از استان البرز و حسام کلهر از استان البرز به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.

,

در رقابت های تیمی هم در مجموع رشته های مارپیچ کوچک و بزرگ در رده نونهالان استان تهران با ۳۱۲ امتیاز، استان البرز با ۲۰۱ امتیاز و استان فارس با ۱۷۲ امتیاز و در رده نوجوانان استان اصفهان با ۲۷۰ امتیاز، استان البرز با ۲۰۰ امتیاز و استان تهران با ۱۹۰ امتیاز به مقام های اول تا سوم دست پیدا کردند.

, .,

تیم استان اصفهان در رده نوجوانان در دو روز اول این مسابقات با درخشندگی حامد عطایی، ورزشکار فریدونشهری این تیم، و مربی گری فرشید عطایی موفق به کسب مقام قهرمانی شد اما در رده نونهالان مقامی کسب نکرد.

,

این مسابقات با حضور ۱۰۰ ورزشکار برتر این رشته از ۱۲ استان کشور برگزار می شود و در دو روز آینده شاهد رقابت در رده سنی جوانان ۱ و جوانان ۲ خواهد بود.

,

فریدونشهر در ۱۸۰ کیلومتری غرب استان اصفهان است و پیست اسکی فریدونشهر یکی از ۲۰ پیست اسکی کشور و به لحاظ داشتن شیب زیاد و شرایط فنی خاص، یکی از جذابترین پیست های اسکی برای ورزشکاران اسکی باز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه