اخبار داغ

با معرفی نفرات برتر؛

مسابقات بدمینتون بانوان پیشکسوتان کشور در دلیجان به کار خود پایان داد+عکس

مسابقات بدمینتون بانوان پیشکسوتان کشور در دلیجان به کار خود پایان داد+عکس
نهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی پیشکسوتان بانوان کشور عصر روز دوشنبه با معرفی نفرات برتر در سالن ورزشی یادگار امام در مجموعه ورزشی هفتم تیر دلیجان به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام دلیجان؛ در پایان این رقابت ها بهاره محمودی رده سنی 35 تا 39 سال از کیش، سیمین مهدوی در رده سنی 40 تا 44 سال از تهران، لعیا کاوندی در رده سنی 45 تا 49 سال از زنجان ،طاهره پورقنبر در رده سنی 50 تا 544 سال از گیلان و نسرین شادرو در رده سنی بالای 50 سال از زنجان ضمن کسب عناوین نخست به مسابقات جهانی بدمینتون راه یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , پیام دلیجان؛, پیام دلیجان؛, پیام دلیجان؛,  در پایان این رقابت ها بهاره محمودی رده سنی 35 تا 39 سال از کیش، سیمین مهدوی در رده سنی 40 تا 44 سال از تهران، لعیا کاوندی در رده سنی 45 تا 49 سال از زنجان ،طاهره پورقنبر در رده سنی 50 تا 544 سال از گیلان و نسرین شادرو در رده سنی بالای 50 سال از زنجان ضمن کسب عناوین نخست به مسابقات جهانی بدمینتون راه یافتند.,

 

,

, ,

 

,

 

,

همچنین در رده سنی 35 تا 39 سال سمانه نادری از تهران نفر دوم و در رده سنی 40 تا 44 سال حمیرا حبیبی از تهران  نفر دوم ، در رده سنی 45 تا 49 سال شری نعمت فرزیان از تهران دوم ، در رده سنی 50 تا 54 سال فریبا جلالیان از تهران مقام دوم این مسابقات را از آن خود کردند .

,

 

,

در رده سنی 50 سال به بالا نیز نسرین شادرو از زنجان و زهرا سراوانی از اصفهان به ترتیب در جایگاه  اول و دوم این مسابقات ایستادند.

,

 

,

در این مسابقات 90  بدمینتون باز پیشکسوت زن از 18 استان کشور به مدت 2 روز با یکدیگر رقابت کردند .

,

 

,

مسابقات جهانی پیشکسوتهای بدمینتون هر دو سال یکبار برگزار می شود که این مسابقات نیز طبق همین روال هر دو سال یکبار در کشور برگزار می شود.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

عکس های ارسالی از حمیدرضا زاهدی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه