اخبار داغ

با تصویب اساسنامه سازمان‌های وابسته شهرداری‌های کشور محقق می‌شود

استخدام ۵۰ هزار نیروی قرار دادی توسط سازمان‌های شهرداری

استخدام ۵۰ هزار نیروی قرار دادی توسط سازمان‌های شهرداری
رئیس شورای شهر اراک گفت: با تصویب اساسنامه سازمان‌های وابسته به شهرداری‌های کشور ۵۰ هزار نیروی شاغل در این دستگاه جذب می شوند که بخشی هم در اراک خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ اسماعیل تاج‌آباد رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در صحن رسمی شورای اسلامی این کلانشهر به جلسه بررسی طرح جنگل کاری ۲ هزار هکتاری بین نیروگاه و منطقه سیبک اراک اشاره کرد و گفت: طرح درختکاری این منطقه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان تهیه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

تاج آباد با اشاره به اینکه در فاز اول برای اجرای این طرح یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده استT اظهار کرد: از این مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان توسط پتروشیمی، ۴۰۰ میلیون تومان توسط پالایشگاه و ۲۰۰ میلیون تومان هم توسط نیروگاه شازند هزینه می‌شود.

,

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح نیاز به ۷۷ لیتر آب بر ثانیه دارد، گفت: در آغاز طرح ۲۰ لیتر بر ثانیه آب مورد نیاز آن از چاه موجود در منطقه تامین می‌شود.

,

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک بیان کرد: با توجه به اینکه در شهر اراک زمین دولتی برای کاشت درخت وجود ندارد و درختکاری در این منطقه به کاهش آلودگی هوای اراک هم کمک می کند باید از این ظرفیت به نحوه مطلوبی بهره بگیریم.

,

ضرورت تلاش شورای شهر اراک برای حفظ بازار تاریخی این شهرستان

, ضرورت تلاش شورای شهر اراک برای حفظ بازار تاریخی این شهرستان, ضرورت تلاش شورای شهر اراک برای حفظ بازار تاریخی این شهرستان,

تاج آباد به بازدیدی که اخیرا تعدادی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر از بازار تاریخی اراک داشتند اشاره کرد و گفت: در برخی از نقاط بازار احتمال وقوع خرابی زیاد است.

,

وی با بیان اینکه دستگاه‌های زیادی در حفظ و نگهداری بازار وظیفه دارند، افزود: متاسفانه در شرایطی که وظیفه دستگاه متولی درخصوص حفظ و نگهداری از بازار تعریف شده است شاهدیم کوتاهی از سوی دستگاه مربوطه هستیم که به موقع وظیفه خود را عمل نمی کند.

,

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک با بیان اینکه شورای اسلامی کلانشهر اراک آمادگی همکاری برای حفظ بازار تاریخی اراک را دارد، بیان کرد: البته لازم است اعضای شورای اسلامی اراک در بحث حفظ و نگهداری از بازار اراک ورود جدی‌تری داشته باشند.

,

تاج آباد در ادامه به تصویب اساس نامه سازمان های وابسته به شهرداری اراک اشاره کرد و گفت: با اعلام وزارت کشور باید اساسنامه سازمان‌های وابسته شهرداری‌ها به تصویب برسد تا تکلیف نیروهای این سازمان ها مشخص شود.

,

وی اضافه کرد: با تصویب اساسنامه سازمان های وابسته شهرداری های کشور ۵۰ هزار نیروی شاغل در این دستگاه جذب شهرداری‌های می‌شوند که بخشی از این نیروها در اراک هستند.

,

در این جلسه بودجه سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک به مبلغ هشت میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان، بودجه سازمان تاکسیرانی با یک میلیارد و ۴۴ میلیون تومان، بودجه سازمان ترافیک با هفت میلیارد و ۳۶ میلیون تومان و بودجه سازمان پسماند شهرداری اراک با ۲۶ میلیارد و ۵۳۱ میلیون تومان تصویب شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه