اخبار داغ

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور:

بازارچه صنایع دستی در سراسر شهرستانهای کشور افتتاح می شود / افتتاح دفتر صنایع دستی غرب آسیا فرصتی برای معرفی بهتر هنر ایرانیان است

بازارچه صنایع دستی در سراسر شهرستانهای کشور افتتاح می شود / افتتاح دفتر صنایع دستی غرب آسیا فرصتی برای معرفی بهتر هنر ایرانیان است
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: تا پایان سال 96 در تمام شهرستان های کشور بازارچه صنایع دستی افتتاح می شود تا هنرمندان بتوانند راحتتر تولیدات خود را عرضه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و استاندار مرکزی به همراه نماینده مردم ساوه و زرندیه و مسئولین محلی از مکان های تاریخی ساوه بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر، , نارخبر، , نارخبر، ,

 

,

در این سفر سایت تاریخی آوه، موزه مسجد جامع ساوه و محوطه مسجد جامع ساوه بازدید شد.

,

 

,

زهرا احمدی پور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در سفر به ساوه گفت: تا پایان سال 96 در تمام شهرستان های کشور بازارچه صنایع دستی افتتاح می شود تا هنرمندان بتوانند راحتتر تولیدات خود را عرضه کنند.

,

 وی با اشاره به بازدیدش از مسجد جامع ساوه افزود: وسعت بالای این محوطه یکی از ویژگی های آن است که همین موجب افزایش هزینه مرمت و نگهداری می شود.

,

 

,

احمدی پور بیان کرد: مساجد تاریخی کشور اکثرا در سه عصر تاریخی احداث شده است که مسجد جامع ساوه یکی از این بناها است و در بودجه استانی تعمیر آن در اولویت است.

,

وی ادامه داد: با مرمت مسجد تاریخی می توان این مکان را به جاذبه های گردشگری تبدیل کرد.

,

 

,

میراث فرهنگی احمدی پور ساوه

, میراث فرهنگی احمدی پور ساوه,

این مسئول کشور اظهار کرد: در برنامه تدوین شده در سازمان، ارائه آموزش های لازم را برای صنعتگران داریم تا صنعتگران با شناخت بازار تولید و عرضه کنند.

,

وی ادامه داد: صنعتگران باید با توجه به ذائقه بازار تولید کنند و در نمایشگاه های فصلی که در برنامه داریم می توانند عرضه مناسبی کنند.

,

 

,

افتتاح دفتر صنایع دستی غرب آسیا فرصتی برای معرفی بهتر هنر ایرانیان است

, افتتاح دفتر صنایع دستی غرب آسیا فرصتی برای معرفی بهتر هنر ایرانیان است, افتتاح دفتر صنایع دستی غرب آسیا فرصتی برای معرفی بهتر هنر ایرانیان است,

رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: در دو هفته اخیر دفتر شورای منطقه ای غرب آسیای صنایع دستی در ایران افتتاح شد که فرصت مناسبی برای صنایع دستی ایران است.

,

 وی تاکید کرد: راه‌اندازی این دفتر فرصت مناسبی است تا از طریق جهانی شدن صنایع دستی کشورمان با شبکه صنایع دستی دنیا ارتباط برقرار کرده و محصولات خود را معرفی کنیم و بازار فروش مناسبت تری را در سطح دنیا پیدا کنیم.
 

,
,

گفتنی است موزه مسجد جامع ساوه که آثار تاریخی ساوه در آن به نمایش گذاشته شده است توسط خانم احمدی پور افتتاح شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه