اخبار داغ

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور مطرح کرد:

بوم گردی فرصتی برای ایجاد اشتغال و تثبیت جمعیت روستایی

بوم گردی فرصتی برای ایجاد اشتغال و تثبیت جمعیت روستایی
معاون رییس جمهور گفت: بوم گردی به عنوان یک فرصت گردشگری در ایجاد اشتغال و تثبیت جمعیت روستایی می تواند مفید واقع شود و به عنوان پیشران اقتصاد مقاومتی عمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر،  رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و استاندار مرکزی به همراه نماینده مردم ساوه و زرندیه و مسئولین محلی در زرندیه حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،  , نارخبر،  , نارخبر،  ,

زهرا احمدی‌پور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در جلسه ستاد تسهیلات سفر استان مرکزی که در شهرستان زرندیه برگزار شد،گفت: بوم گردی به عنوان یک فرصت گردشگری در ایجاد اشتغال و تثبیت جمعیت روستایی می تواند مفید واقع شود و به عنوان پیشران اقتصاد مقاومتی عمل کند.

,

وی با اشاره به توانمندی و جاذبه های استان مرکزی افزود: استان مرکزی می تواند پیشران صنعت گردشگری باشد.

,

احمدی پور با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای سفرهای نوروزی سال ۹۶ گفت: ۱۸ دستگاه متولی سفر هستند تا سازمان میراث فرهنگی بتواند خدمات مناسب تری را ارایه کند.

,

وی با اشاره به نقش بخش خصوصی ادامه داد: سمن ها می توانند با وظایفی که به آنها سپرده می شود در برگزاری بهتر جشن مردمی نوروز به ما کمک کنند.

,

استاندار

, استاندار,

معاون رییس جمهور با انتقاد از عدم در نظر گرفتن جنبه زیستی در طرح های اقتصادی اظهار کرد: در کشور دچار بحران های زیستی شده‌ایم، در حالیکه دنیا، صنعت گردشگری را به عنوان یک صنعت زیست دوست برای کسب درآمد تجربه می کند.

,

وی ادامه داد: این صنعت در آینده نه چندان دور می تواند موجب اشتغال بیشتر و پشتوانه ای برای تولید شود و اشتغال بیشتر را فراهم کند.

,

احمدی پور گفت: سال ۲۰۱۷ به عنوان سال گردشگری پایدار معرفی شده که ایران یکی از پیشنهادهای مراکز جهانی برای گردشگری است.

,

وی افزود: گردشگری باید برای همه با توانمندی های مالی مختلف فراهم شود، ایجاد تورهای یک روزه داخلی ارزان قیمت یکی از این راهکارها است.

,

این مقام مسئول با شمردن پیام های نوروز امسال تاکید کرد: پیام نوروز ۹۶ باید پیام خدمت به مسافران نوروزی باشد و هر نوع خدمتی که در ایام نوروز ارائه می‌شود را مردم باید با کیفیت مناسب دریافت کنند.

,

وی افزود: پیام بعدی نوروز ۹۶ احترام نامگذاری شده است و مسافران و شهروندان استان باید احساس احترام کنند و با تکریم خدمات بگیرند. پیام دیگر، سلامت است، چه در کاهش حوادث جاده ای و حمل و نقل و چه امنیت غذایی که باید با نظارت لازم محقق شود تا بتوانیم نوروز را برای ذائقه مردم خوش و شیرین نگاه داریم.

,

انتهای پیام/

,

,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه