اخبار داغ

در کنار پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام برگزار شد؛

شبی با شهدا در مصلی امام خمینی(ره) خمین+ عکس

شبی با شهدا در مصلی امام خمینی(ره) خمین+ عکس
مراسم شبی با شهدا در کنار پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان خمین با حضور مردم و مسئولین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز مراسم شبی با شهدا در کنار پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان خمین با حضور مردم و مسئولین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری خمین نیوز ,

در این مراسم حجت الاسلام مهدی فاطمی‌منش از سیره شهدای قم گفت: در جنگ تحمیلی دشمن با راهبرد جنگ سخت به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاد و چون در این جنگ پیروز میدان نشد امروز در جنگ نرم و با استفاده از ابزاری همچون فضای مجازی به دنبال استحاله نظام اسلامی است.

,

وی ۷۰ درصد از طلاق ها را ناشی از استفاده نادرست از فضای مجازی دانست و بر هوشیاری هرچه بیشتر در مقابله با جنگ نرم تاکید کرد.

,

فاطمی‌منش همچنین به اهمیت ولایت در اسلام اشاره و بیان کرد: همانطور که شهدا رهرو ولایت بودند ما نیز باید دنباله رو ولایت باشیم چرا که اصلی ترین ستون اسلام، ولایت است.

,

وی با اشاره به حماسه بزرگ پیاده روی اربعین گفت: این شهدا بودند که با دادن جانشان راه کربلا را باز کردند و چنین پیاده روی عظیمی را مدیون شهدا هستیم.

,

مداحی و خواندن زیارت عاشورا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

,

در این مراسم مردم هر کدام با دل نوشته با شهدا خلوت کردند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه