اخبار داغ

معاون امور مجلس سازمان میراث فرهنگی کشور:

شناساندن تمدن کهن ایران مهمترین هدف سیاست‌های سازمان میراث فرهنگی

شناساندن تمدن کهن ایران مهمترین هدف سیاست‌های سازمان میراث فرهنگی
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: سیاست‌گذاری‌های جدیدی در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی در راستای شناساندن فرهنگ و تمدن کشور به عنوان مهمترین هدف سیاست‌های سازمان میراث فرهنگی اتخاذ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نارخبر، جلسه ستاد اجرائی خدمات سفرهای نوروزی استان مرکزی با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، استاندار مرکزی به همراه نماینده مردم ساوه و زرندیه و مسئولین محلی در زرندیه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر، , نارخبر، , نارخبر، ,

میرهادی قره‌سید رومیانی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در این جلسه گفت: سیاست‌گذاری‌های جدیدی در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی اتخاذ شده است؛ اعتلا و شناساندن فرهنگ کشور مهمترین هدف سیاست های سازمان میراث فرهنگی است.

,

وی افزود: اتفاقات خوبی در این حوزه با توجه به سیاست های جدید در حال وقوع است که می تواند در افزایش سفر و شناسانده شدن بهتر جاذبه های دیدنی کشور کمک کند.

,

میراث فرهنگی ساوه

, میراث فرهنگی ساوه,

رومیانی با اشاره به بازدیدهایی که از ظرفیت‌های گردشگری ساوه و زرندیه داشته است، بیان کرد: استان مرکزی ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی دارد و می تواند در سیاست گذاری‌ها و برنامه‌هایی که از سوی سازمان میراث فرهنگی در حال شکل‌گیری است، سهم زیادی داشته باشد.

,

وی افزود: میراث فرهنگی و جاذبه های گردشگری می تواند به مزیت های دیگر این استان در زمینه های مختلف برای اشتغال زایی کمک کند.

,

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بیان کرد:  مسجد جامع تاریخی ساوه با قدمت هزارساله و دیگر آثار به عنوان میراث بسیار بزرگی از قرون گذشته به ما منتقل شده است و این مسجد جامع یکی از ارزشمندترین میراث های تاریخی استان مرکزی است.

,

وی در پایان مهمترین فلسفه ایجاد سازمان میراث فرهنگی در اسناد بالادستی را تعالی بشر و عبرت گرفتن از میراث های فرهنگی دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه