اخبار داغ

استاندار مرکزی :

امکانات استان مرکزی برای حضور ۱۳ میلیون مسافر نوروزی محیا می شود/ نماینده مجلس: ساوه و زرندیه سرزمین فرصت های طلایی هستند

امکانات استان مرکزی برای حضور ۱۳ میلیون مسافر نوروزی محیا می شود/ نماینده مجلس: ساوه و زرندیه سرزمین فرصت های طلایی هستند
استاندار مرکزی گفت:پیش بینی می‌شود بیش از ۱۳ میلیون مسافر نوروزی از تسهیلات سفر استان مرکزی بهره‌مند شوند به این منظور تمامی امکانات محیا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر،  جلسه ستاد اجرائی خدمات سفرهای نوروزی استان مرکزی با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، استاندار مرکزی به همراه نماینده مردم ساوه و زرندیه و مسئولین محلی در زرندیه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر، , نارخبر، , نارخبر، ,

محمود زمانی قمی استاندار مرکزی در این جلسه گفت: در سال ۹۶ پیش بینی می شود بیش از ۱۳ میلیون نفر از تسهیلات سفر استان مرکزی استفاده کنند.

,

وی با اشاره به تشکیل کمیته ۸ گانه در ستاد تسهیل سفرهای نوروزی افزود: استان مرکزی به عنوان چهار راه شمال، جنوب، شرق و غرب کشور از مسیرهای اصلی سفرهای نوروزی است .

,

زمانی بیان کرد: با کنار گذاشتن نگاه های تنگ نظرانه و استفاده از موقعیت های پیش رو باید به پیشرفت منطقه کمک کنیم.

,

وی ادامه داد: از ۳۰ اسفند سفرهای نوروز فزونی می یابد و امیدواریم مسافران سایر استان ها در این مدت با استفاده از تسهیلات استان مرکزی سفر خوبی داشته باشند.

,

استاندار مرکزی با اشاره به مزیت های تاریخی ساوه علاوه بر صنعت و کشاورزی تاکید کرد: بررسی تاریخ ایران بخصوص منطقه مرکزی بدون در نظر گرفتن حوزه تاریخی ساوه ناممکن است.

,

وی افزود: ساوه از گذشته مورد توجه حاکمان بوده است و بزرگانی نام آور از این خطه برخاسته و خدمات برجسته ای به کشور ارایه دادند.

,

ساوه و زرندیه سرزمین فرصت های طلایی هستند

, ساوه و زرندیه سرزمین فرصت های طلایی هستند, ساوه و زرندیه سرزمین فرصت های طلایی هستند,

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس نیز گفت: ساوه و زرندیه سرزمین فرصت های طلایی هستند و با تامین آب مورد نیاز از دریا می تواند در حوزه صنعتی و کشاورزی به دو قطب اصلی کشور تبدیل شوند.

,

وی افزود: ظرفیت بالای تاریخی و گردشگری در این دو شهرستان وجود دارد که به شرط احیای میراث فرهنگی و بناهای تاریخی می توانند به قطب گردشگری کشور نیز تبدیل شوند.

,

منصوری ابراز امیدواری کرد که سفر معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور موجب حمایت مالی به منظور احیا و حفظ بناهای تاریخی و تقویت صنعت گردشگری در منطقه و ایجاد اشتغال شود.

,

وی با اشاره به مناطق زیبای گردشگری خرقان بیان کرد: کلیسای ۴۰۰ ساله و آبشار چناقچی از جاذبه های گردشگری است که شهرستان زرندیه با این توانمندی‌های بالا نیازمند اداره مستقل میراث فرهنگی است که الان به صورت نمایندگی اداره می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه