اخبار داغ

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه :

مردم هشدارهای پلیس در استفاده از فضای مجازی را جدی بگیرند/ لزوم ترویج فرهنگ صحیح استفاده از اینترنت

مردم هشدارهای پلیس در استفاده از فضای مجازی را جدی بگیرند/ لزوم ترویج فرهنگ صحیح استفاده از اینترنت
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت : برای حضور بدون دردسر وبی آسیب در فضای مجازی باید دانش وسواد اینترنتی لازم درافراد وجود داشته باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ علی کریمی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، گفت: فضای مجازی خوبی های زیادی دارد از جمله سرعت بالای انتقال اطلاعات لذا باید یاد بگیریم که چگونه از آن استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی اذعان کرد: فرهنگ استفاده از فضای مجازی باید آموزش داده شود تا از این فضا به خوبی استفاده شود.

,

 

,

کریمی درادامه افزود: در صورت عدم توجه و دقت از فضای مجازی ، آسیبهای بسیاری برای فرد به بار خواهد آورد که از آن جمله می توان به آسیبهاب فکری ، فرهنگی و اخلاقی اشاره کرد.

,

 

,

وی همچنین اظهارداشت: فضای مجازی افکار فرد را تحت سلطه خویش درآورده و همین امر سبب دوری او از دنیای واقعی شده و در کنار آن نیزچنانچه فرد عضو سایتها و کانالهای غیر اخلاقی شود به تبع آن ، دچار آسیبهای اخلاقی بسیاری می شود.

,

 

,

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه خاطر نشان شد: به همین منظور والدین بایستی فرزندان خود را در استفاده از فضای مجازی کنترل کنند تا مبادا دچار چنین آسیبهایی نشوند.

,

 

,

, ,

کریمی همچنین در رابطه با گوشی های هوشمند تصریح کرد: این گوشی ها با توجه به قابلیت هایی که دارند و حضور هکرها باید از طریق کاربران و مردم هوشمندانه استفاده شود و توصیه می شود در این زمینه از هر سایتی دانلود صورت نگیرد زیرا با هک کردن گوشی اختیار گوشی به دست هکر می افتد.

,

 

,

شهرستان سرپلذهاب با 90 هزارتن جمعیت درغرب استان کرمانشاه دارای 48 کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه